וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה שליאונל מסי לא יצטרף? מאמין שזה אפשרי ואשמח שזה יקרה"

שחקן העבר פיל נוויל, כיום מאמנה של אינטר מיאמי מה-MLS, לא פוסל שהארגנטינאי יגיע עם סיום חוזהו בצרפת: "אוהב ללמוד מהטוב ביותר". גאלטייה, מאמן פ.ס.ז': "הוא מאושר כאן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

שבועות ארוכים שאינטר מיאמי מחזרת אחרי ליאונל מסי ומקווה לשכנעו לוותר על הארכת החוזה בפריז סן ז'רמן ולהצטרף לשורותיה. קבוצת ה-MLS של דייויד בקהאם מעוניינת להתחזק במספר כוכבים בינלאומיים ובחודשים האחרונים נקשר שמה גם עם שחקנים רבים בכדורגל האירופי, אבל זה כבר לא סוד שאלוף העולם הוא היעד מספר 1.

ראשי אינטר מיאמי הודו בעבר שנעשו מספר ניסיונות לצרף את מסי וגם לאחרונה ישנם לחצים כבירים מצדם כדי לשכנע את הארגנטינאי לוותר על חוזה חדש בפריז סן ז'רמן ולעבור לפני הפרישה לארצות הברית, אלא שכעת התייחס לנושא מאמן הקבוצה, שחקן העבר האנגלי פיל נוויל.

אחרי שהתברר שליאו מסי חגג במונדיאל עם גביע מזויף, הגיעו האשמות: "סולט ביי גנב אותו"
"לפני משחקים נגד מסי, דייגו סימאונה היה מבקש מאיתנו להתפלל"
עליה של 700 אחוז בתינוקות שקיבלו את השם "ליאונל" בארגנטינה

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
אינטר מיאמי לוחצת עליו. מסי/GettyImages

"לסכם על עסקאות לצירוף שחקנים ברמות האלה זה דבר מסובך", אמר נוויל כשנשאל על הדיווחים הרבים לפיהם בכוונת המועדון לנסות לצרף את מסי והמשיך, "אבל למה שזה לא יקרה? אני מאמין שזה אפשרי. שחקנים בכל עולם רואים את ההתקדמות של ה-MLS ושזו ליגה נהדרת, ואם מסי יגיע זה ישמח אותי כי אני רוצה לשחק עם הטוב ביותר וגם ללמוד ממנו". נזכיר כי אחרי גמר המונדיאל פורסם בצרפת ובארגנטינה שמסי מתכוון לחתום על הארכת חוזה בפריז סן ז'רמן.

בעקבות דברי נוויל, מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה התייחס היום גם כן לנושא הארכת החוזה של מסי: "יש שיחות בין ההנהלה לליאו, אבל אני לא יודע היכן הדברים עומדים. אני לא מדבר עם ליאו על נושאים כאלה, אבל הוא נראה מאושר בפריז".

אגב, נשיא ברצלונה לשעבר, ז'ואן לאפורטה, אישר השבוע שבשנת 2006 קיבלה ברצלונה הצעה בסך 225 מיליון ליש"ט עבור רכישת מאינטר (האיטלקית, לא מיאמי) - הצעה חסרת תקדים עבור מי שהיה אז שחקן בתחילת דרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully