וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפני משחקים נגד מסי, דייגו סימאונה היה מבקש מאיתנו להתפלל"

אקס אתלטיקו מדריד, קירן טריפייר נזכר בימי הליגה הספרדית: "אין משהו שאפשר באמת לעשות נגד מסי. אי אפשר להיערך אליו"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.6/ספורט1

קירן טריפייר התראיין אתמול (חמישי) בקצרה במהלך אירוע וסיפר כיצד כששיחק באתלטיקו מדריד, הוא וחבריו היו נערכים למפגשים עם ליאונל מסי. מגן נבחרת אנגליה וניוקאסל שיחק באתלטי שנתיים וחצי, מקיץ 2019 עד ינואר 2022.

טריפייר בן ה-32 נשאל אתמול כיצד דייגו סימאונה היה מכין את הקבוצה למפגשים עם מסי לפני משחקים נגד ברצלונה והשיב: "זה שעשע אותי כי שניהם ארגנטינאים. אפילו סימאונה היה אומר לנו בעיקרון פשוט 'תתפללו'. אין משהו שבאמת אפשר לעשות מול מסי. אי אפשר להכין מערך מיוחד או להיערך באופן ספציפי כי הוא פשוט ייחודי".

המאזן של טירפייר נגד אלוף העולם הטרי דווקא לא רע (רק משחקים בהם שניהם שיחקו): שני ניצחונות, הפסד בודד ותוצאת תיקו מאופסת. כששיחק בטוטנהאם הוא והתרנגולים נכנעו לברצלונה ומסי 4:2 כשהארגנטינאי כובש צמד.

ב-2019 טריפייר נשאל לגבי מסי ואמר: "הרבה פעמים הוא פשוט הולך והולך - ואז, בלי שאתה שם לב, זה גול. הוא פשוט כל כך טוב בלהשתחל לחללים הקטנים. לפני שברצלונה מחברת שלוש מסירות, הוא כבר יודע לאן הכדור הולך. זה מדהים עד כמה הוא חכם. אתה תמיד חייב להיזהר. הוא פשוט מדהים, הכי טוב אי פעם".

ליאונל מסי מול קירן טריפייר ב-2018. Laurence Griffiths, GettyImages
טריפייר במדי טוטנהאם מול מסי ב-2018/GettyImages, Laurence Griffiths

טריפייר הוסיף אתמול: "אני מקווה שעוד כדורגלנים אנגלים יתנסו בליגות בכירות אחרות באירופה. אני למדתי המון וצברתי ניסיון חשוב תחת סימאונה. למדתי הרבה גם על עצמי. נהניתי לשחק, נהניתי מהחיים בספרד, מהאוכל וממזג האוויר. אלו היו שנתיים מדהימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully