וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהתברר שליאו מסי חגג במונדיאל עם גביע מזויף, הגיעו האשמות: "סולט ביי גנב אותו"

9.1.2023 / 13:40

מאז הפרסומים המסעירים על כך שתמונת האינסטגרם המפורסמת של מסי והחגיגות של ארגנטינה על הדשא היו למעשה עם רפליקה ולא עם הגביע המקורי, אוהדים טוענים: השף הטורקי הוא זה שלקח אותו

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

האם סולט ביי היה זה ש"גנב" את הגביע של המונדיאל? אחרי שבימים האחרונים התברר כי ליאו מסי חגג על הדשא בקטאר עם גביע מזויף, ברשת מעריכים כי הגביע המקורי נמצא בכלל בידיים של השף הטורקי סולט ביי, שכזכור עורר סערה גדולה בסיום הגמר בקטאר, כשחגג עם שחקני ארגנטינה את הזכייה שלה בתואר.

בשבוע האחרון פורסם בארגנטינה שהגביע שעמו צולם ליאו מסי בתמונה המפורסמת, שבהמשך הפכה לתמונה עם הכי הרבה לייקים בתולדות אינסטגרם - הוא בסך הכל רפליקה, ולא הגביע האמיתי. מי שייצר את הרפליקה הם זוג ארגנטינאים, מנואל ופאולה זוזיליץ', שקיוו ששחקני ארגנטינה יחתמו על הגביע שלהם ויעניקו להם מזכרת בלתי נשכחת. מאז הסיפור התגלגל והתפתח.

סולט ביי, השף המפורסם עם הגביע העולמי בקטאר. Matthias Hangst, GettyImages
חצוף. סולט ביי/GettyImages, Matthias Hangst

אז היכן הגביע המוזהב המקורי? על פי אוהדים שלכאורה בחנו את התמונות, הגביע האמיתי הגיע לידיו של השף, שעצם שהייתו על הדשא הייתה שערורייה בפני עצמה. כזכור, סולט ביי, השף המפורסם שמחזיק במספר מסעדות ברחבי העולם וגובה סכומי עתק על מנות סטנדרטיות בזכות שיווק עצמי והייפ בלתי מוסבר - נראה על הדשא כשהוא די מטריד את השחקנים, שלא הבינו כיצד הגיע למגרש, שרק בני משפחה הורשו להיכנס אליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

לאחר מכן התברר שסולט ביי נכנס בין השאר בשל קשריו עם נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו, והשף רודף הסלבריטאים הצליח שוב להופיע בתמונות מהאירוע הכי גדול בעולם. באחד הרגעים הפחות נעימים בגמר נראה סולט ביי (נורוסט גוצ'קה) מטריד את ליאו מסי חסר הסבלנות ומבקש להצטלם איתו בעודו אוחז בידו, עד שמסי נענה לבקשתו בחוסר רצון מופגן. לאחר מכן הזעם גבר כאשר השף העלה לרשת תמונה שלו עם הגביע, שעשוי מזהב 18 קראט ושוויו מוערך ב-20 מיליון יורו. לאחר מכן פיפ"א הודיעה שנפתחה חקירה כדי לברר איך נכנס למגרש, ואף נטען שמספר טורנירים בעולם יאסרו את כניסתו.

ליאו מסי, אנחל דיח מריה, שחקני נבחרת ארגנטינה עם הגביע העולמי בקטאר. GettyImages
מסי ודי מריה מגלים שמדובר בגביע מזויף/GettyImages
ליאו מסי, אנחל דיח מריה, שחקני נבחרת ארגנטינה עם הגביע העולמי בקטאר. GettyImages
ונקרעים מצחוק!/GettyImages

זוג האוהדים הארגנטינאים, מנואל ופאולה, סיפרו על השתלשלות העניינים ועל המסע שעשה הגביע שיצרו. "המטרה הייתה שהשחקנים יוכלו לחתום על זה, אבל בסוף הגביע מצא את דרכו למגרש שלוש פעמים. בפעם הראשונה זה נלקח על ידי קרוב משפחה של לאנדרו פארדס, והוא חתם על זה. בפעם השנייה הם ביקשו את זה, וזה לקח 45 דקות. זה עבר משחקן אחד לשני, עם כל בני המשפחות שלהם, כולם הצטלמו איתו. ביציעים כבר אמרו לי 'הלך לכם הגביע'. צחקנו, אבל רצינו אותו בחזרה.

"אחר כך צעקנו לכמה מהשחקנים 'אם אתם רואים את הגביע שיש לפארדס, זה שלנו'. ואז לאוטרו מרטינס הביא לנו אותו, וגם הוא חתם עליו. נציגים של פיפ"א פאילו הגיעו אלינו, כדי לוודא שזה לא האורגינלי". אגב, גם אשתו של מסי אנטונלה הצטלמה עם הגביע הלא מקורי, ובאחת התמונות הכי מפורסמות מהגמר - אנחל די מריה ומסי מבחינים בתחתית הגביע שזה לא הדבר האמיתי, וצוחקים באושר, כשממש לא אכפת להם מה מקור היצירה.

לא ברור אם איזה גביע חגגה ארגנטינה בחגיגות במולדת לעיני מיליוני האוהדים הנלהבים, אבל כאמור מאז שברשת התגלתה האמת על הגביע האמיתי - הקונספירציות וההשערות לא פוסקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully