וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה משוגע": הדרישה והסיבה לפרידה של כריסטיאנו רונאלדו מסוכנו

אחרי הופעת הבכורה של CR7 בערב הסעודית, בספרד פרסמו פרטים חדשים על הפרידה מז'ורז'ה מנדש שליווה אותו לכל אורך הקריירה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

לכל אורך הקריירה המפוארת צעד יד ביד כריסטיאנו רונאלדו עם סוכן השחקנים ז'ורז'ה מנדש, אלא שבחודש שעבר הצדדים נפרדו וכעת הכביסה המלוכלכת מתחילה לצאת החוצה. בספרד פורסמו אמש (שני) פרטים ראשונים על ניתוק היחסים ביניהם, אחרי מה שמסתבר כארבע שנים של יחסים מתוחים שהובילו את הפורטוגלי בן ה-37 לחתום באל נאסר שבמדיה ערך השבוע הופעת בכורה רשמית.

לטענת הידיעה ב"אל מונדו", מערכת היחסים ביניהם החלה להידרדר כאשר מנדש ייעץ לכריסטיאנו רונאלדו כבר בקיץ 2018 לא לעזוב את ריאל מדריד. "בריאל מדריד אתה תהיה מוגן. אם תעזוב זה יהיה יותר גרוע", אמר מנדש לכריסטיאנו, עצה שלא התקבלה על ידי הכוכב שכידוע עבר ליובנטוס ובקיץ 2021 ביקש לעזוב וחזר למנצ'סטר יונייטד, ממנה נחתך לפני כחודשיים בעקבות ריאיון שיזם ובו הטיח ביקורת קשה בראשי המועדון ובמאמן אריק טן האח, שלא נותרה להם ברירה אלא להתיר את חוזהו.

כשכריסטיאנו הסתכל למטה: הרגע בו החלה הדעיכה של רונאלדו
ההצגה התחילה: רונאלדו כבש צמד בהפסד 5:4 לפ.ס.ז'
"אל תשכח מי שולט כאן": סנטוס "השמיד את רונאלדו לעיני חבריו"

כריסטיאנו רונאלדו עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש. רויטרס
נפרדנו כך. מנדש וכריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

לחלון ההעברות הנוכחי הגיע כריסטיאנו רונאלדו כשחקן חופשי בעקבות שחרורו מיונייטד ובספרד משוכנעים שהסיבה לכך שכריסטיאנו רונאלדו החליף סוכן נעוצה בכך שמנדש לא הצליח למצוא לו קבוצה אירופית בכירה, מה שכמובן לא הותיר ל-CR7 ברירה והוא חתם על חוזה מאות המיליונים שהציעה לו אל נאסר הסעודית

"תשיג לי חוזה בבאיירן מינכן או בצ'לסי, אחרת ניפרד", אמר כריסטיאנו רונאלדו למנדש על פי הפרסום, והסוכן השיב "אתה משוגע". ניסיונותיו של מנדש עלו בתוהו, המועדונים סירבו לאפשרות לצרף את רונאלדו והשאר היסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully