וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו ליהטט, אבל לא כבש בבכורה הרשמית באל נאסר

הפורטוגלי השלים 90 דקות ובלט מול הגנת אל איתיפאק, אך טאליסקה הברזילאי היה היחיד שכבש ב-0:1. CR7 וחבריו החדשים בפסגת הטבלה

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

במקביל למשחקים הגדולים באנגליה וספרד, עיניהם של מיליוני חובבי כדורגל נשואות בכלל לערב הסעודית, שם כריסטיאנו רונאלדו ערך הערב (ראשון) את הבכורה הרשמית באל נאסר והיה שותף לניצחון 0:1 על אל איתיפאק, במשחק בו הצליח ללהטט, אבל לא למצוא את הרשת כפי שעשה נגד פריז סן ז'רמן וליאונל מסי רק לפני שלושה ימים.

אחרי שהפורטוגלי בן ה-37 כבש צמד במשחק החגיגי של כוכבי הליגה הסעודית מול האלופה הצרפתית, הוא קיווה לעשות סיפתח דומה גם בקבוצתו החדשה מסעודיה, בה חתם עד קיץ 2025 תמורת שכר עתק של 200 מיליון יורו לעונה, אבל למרות שפתח בהרכב והשלים 90 דקות, את הרשת הוא לא מצא. כן היו לו מספר מצבים מסוכנים ובעיקר המון דריבלים והטעיות כמו שהזכירו את ימיו הגדולים וגרמו לשחקני ההגנה מולו לאבד שיווי משקל וליפול על הקרקע, אבל כאמור להבקיע הוא לא הצליח.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר חוגג שער עם טליסקה. רויטרס
ליהטט ואל נאסר ניצחה, אבל הוא לא כבש. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

מי שכן מצא את הרשת ולמעשה כבש את השער היחיד במפגש זהו אנדרסון טאליסקה הברזילאי, שהרמה מצד שמאל נחתה על ראשו ופגשה את הרשת - רונאלדו ניסה גם הוא להגיע לכדור, אבל הוא היה גבוה מדי עבורו ומצא את הברזילאי. בזכות הניצחון אל נאסר שוב בפסגה עם 33 נקודות מ-14 משחקים, מקדימה בנקודה את אל-הילאל שעשתה זאת ב-15 משחקים.

אם חוזרים להופעות הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו במהלך הקריירה, הוא לא כבש או בישל בספורטינג ליסבון ובמנצ'סטר יונייטד, אבל בריאל מדריד כן חגג שער בכורה במשחקו הראשון הודות לפנדל מוצלח. גם ביובנטוס לא כבש או בישל ואילו הקדנציה השנייה והעגומה ביונייטד נפתחה עם צמד מול ניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully