וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיאים שניצבים לפניו והופעות הבכורה מהעבר: הספתח של רונאלדו

CR7 ירשום בכורה רשמית במדי אל-נאסר מול אל-איתיפאק. זה הזמן לבדוק אילו שיאים הוא יכול לשבור, ואיך זה נראה בבכורות הקודמות שלו

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

אחרי משחק הראווה מול פריז סן ז'רמן וליאונל מסי, ירשום הערב (ראשון, 19:30) כריסטיאנו רונאלדו הופעת בכורה רשמית במדי אל-נאסר, שתארח את אל-איתיפאק במסגרת המחזור ה-14 בליגה הסעודית. ניצחון ישיב את אל-נאסר למקום הראשון.

בסעודיה סופרים את השעות עד שריקת הפתיחה, וכבר סימנו את השיאים אותם CR7 יוכל לשבור הערב - או במהלך הקריירה שלו באל-נאסר. הנה חלק מהם:

הופעת הבכורה הטובה בכל הזמנים

עד כה, היא שייכת לחלוץ המרוקאי של אל-וודה לשעבר עבדול קארים בן חניה, שכבש רביעייה במשחקו הראשון. האם רונאלדו מסוגל לכבוש חמישייה?

הכי הרבה שערים במשחק אחד

את השיא הזה קשה לדמיין את CR7 שובר - הוא שייך לסאמי אל-ג'אבר, שכבש ב-1990 לא פחות משישייה במשחק בודד. השחקן הזר שכבש הכי הרבה שערים במשחק אחד הוא חלוץ נבחרת קייפ ורדה דג'איניני, שעשה זאת במדי אל-אהלי. נזכיר שרונאלדו כבר כבש חמישייה במשחק אחד - זה קרה פעמיים: ב-0:6 על אספניול ב-2015, וב-1:9 על גראנדה ב-2015.

הכי הרבה שערים בעונה אחת

משום שהעונה הנוכחית כבר באמצע הדרך, סביר להניח ש-CR7 לא יעשה זאת העונה. אולי בעונה הבאה הוא יצליח לשבור את שיאו של עבדול רזאק חמדאללה, שכבש 34 שערים בעונת 2018/19. רונאלדו כבש 34 שערים או יותר בחמש עונות שונות לאורך הקריירה, האחרונה שבהן 2015/16.

מלך השערים של העונה הנוכחית

כאמור, יש לו פער לא קטן לסגור אם ברצונו להשיג את חברו לקבוצה טאליסקה - היחיד שכבש עד כה בספרות כפולות בליגה הסעודית, עם 11.

מלך שערי הליגה הסעודית בכל הזמנים

כריסטיאנו יצטרך לשחק לא מעט אם ברצונו לשבור את השיא של אגדת אל-נאסר לשעבר מאג'ד עבדאללה, שכבש 189 שערים ב-194 הופעות בין השנים 1977 ו-1997.

הכי הרבה שערים לשחקן פורטוגלי בסעודיה

כרגע, השיא הצנוע הזה שייך לפאביו אבראו, שכבש 25 שערים בערב הסעודית.

הכי הרבה הופעות כשחקן זר

לפני הסגירה, נטען שרונאלדו בעצם חתם באל-נאסר לשבע שנים, ולא לשנתיים וחצי. אם אכן כך יהיה, יוכל CR7 לשבור את השיא של ג'יהאד אל-חוסיין הסורי, שרשם 191 הופעות בליגה. במקרה כזה, ישבור גם את השיא הבא:

הכובש המבוגר ביותר בתולדות הליגה

כרגע, השיא שייך לאיסאם אל חדארי, שכבש בגיל 44, 10 חודשים ו-25 יום. רונאלדו אולי לא יגיע לשם, אבל אם יכבוש מחר, כבר יהפוך לשחקן החמישי הכי מבוגר שמוצא את הרשת בליגה הסעודית, מעט לפני יום הולדתו ה-38.

"אל תשכח מי שולט כאן": סנטוס "השמיד את רונאלדו לעיני חבריו"
צפו: כריסטיאנו רונאלדו ביקר באימון ריאל מדריד בערב הסעודית
שני מיליון איש ניסו לרכוש כרטיס למפגש בין רונאלדו ומסי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ומכאן, להופעת הבכורה של רונאלדו לאורך השנים

ספורטינג ליסבון, 29 בספטמבר, 2002

בגיל 17, 7 חודשים ו-24 יום, עלה כריסטיאנו מהספסל של ספורטינג ליסבון בדקה ה-69, אך לא הצליח להושיע את קבוצתו מהפסד 4:2 לבראגה.

מנצ'סטר יונייטד, 16 באוגוסט, 2003

בגיל 18, 6 חודשים ו-11 יום, החליף בדקה ה-61 הנער הפורטוגלי את ניקי באט, במצב של 0:1 למנצ'סטר יונייטד על בולטון. זה נגמר ב-0:4, ולמרות שכריסטיאנו לא כבש או בישל, הוא זכה לתשבוחות מסר אלכס פרגוסון. "זו היתה בכורה מופלאה", אמר המנג'ר האגדי. "הקצב שלנו היה איטי מדי, והיה לי ברור שכריסטיאנו ישפר את זה. צריך לזכור שהוא רק בן 18". גם המאמן המפסיד סם אלרדייס השתפר: "הוא מזכיר לי את ריאן גיגס הצעיר. כולם עוצרים את הנשימה כשהוא מקבל את הכדור".

ריאל מדריד, 29 באוגוסט, 2009

בניגוד לשתי הבכורות הראשונות, הפעם רונאלדו כבר עלה בהרכב כמובן, כיאה לאחד הכוכבים הגדולים בתבל, שנרכש תמורת 94 מיליון יורו. הפורטוגלי גם סיפק את הסחורה, כשכבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-35, מהנקודה הלבנה, וסייע לבלאנקוס לנצח 2:3 את דפורטיבו לה קורוניה.

כריסטיאנו רונאלדו בבכורה במנצ'סטר יונייטד ב-2003. Alex Livesey, GettyImages
"בכורה מופלאה". רונאלדו הצעיר מול בולטון ב-2003/GettyImages, Alex Livesey

יובנטוס, 18 באוגוסט, 2018

הגברת הזקנה גירדה 2:3 דרמטי על קייבו בתוספת הזמן, רונאלדו לא כבש או בישל אבל קיבל גב ממסמיליאנו אלגרי. "הוא התאמן איתנו רק שבוע", אמר המנג'ר. "כבר כעת אפשר לראות שהוא שחקן אחר לגמרי, הוא התאקלם לחלוטין עם הקבוצה ואני מרוצה מאוד".

מנצ'סטר יונייטד, 11 בספטמבר, 2021

סופה של הקדנציה השנייה בשדים האדומים היתה עגומה, אך ההתחלה הזכירה נשכחות. רונאלדו כבש צמד באולד טראפורד - הראשון בדקה ה-45, השני בדקה ה-62, והצעיד את יונייטד ל-1:4 גדול על ניוקאסל בבכורה המחודשת שלו. "לא ציפיתי לכבוש צמד", הודה בסיום. "חשבתי שאולי אבקיע אחד, אבל לא שניים. אני כל כך גאה. הייתי מאוד בלחץ בהתחלה, אני כאן כדי לנצח משחקים ולעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully