וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מיליון איש ניסו לרכוש כרטיס למפגש בין רונאלדו ומסי

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 19:58

כל סעודיה מחכה למשחק הראווה שייערך בעוד שבוע. איש עסקים סעודי רכש כרטיס תמורת 2.6 מיליון דולר, שייתרמו לצדקה. על רקע הדיווחים על מעבר אפשרי של מסי לאל-הילאל: "הוא יחתום בקרוב על חוזה חדש בפ.ס.ז'"

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

הופעת הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו כשחקן אל נאסר ככל הנראה תהיה במשחק הראווה הנוצץ של קבוצתו מול יריבו הגדול ביותר - ליאונל מסי, שיגיע עם פריז סן ז'רמן לערב הסעודית למשחק חגיגי בדיוק בעוד שבוע.

המפגש המרתק בין רונאלדו ומסי מעורר עניין בלתי רגיל בסעודיה. לפי דיווחים, למעלה משני מיליון איש ניסו להזמין כרטיסים לאירוע הייחודי, ורק 68 אלף מתוכם הצליחו. מיותר לציין כי כל הכרטיסים למשחק נמכרו תוך דקות ספורות. בנוסף, נערכה מכירה פומבית ובה רכש איש עסקים סעודי כרטיס תמורת 2.6 מיליון דולר, שייתרמו לצדקה.

יהיה זה המפגש הראשון בין רונאלדו ומסי מאז דצמבר 2020, אז CR7 כבש צמד ב-0:3 של יובנטוס על ברצלונה בליגת האלופות. שניים מהשחקנים הגדולים בתולדות הענף נפגשו בעבר 36 פעמים במסגרת הקבוצות והנבחרות, כשמסי רשם 16 ניצחונות לעומת 11 של רונאלדו. הפרעוש גם כבש יותר שערים מיריבו במפגשים הללו - 22 לעומת 21.

למדה את הלקח? מנצ'סטר יונייטד מיישמת את "חוק רונאלדו"
הבכורה נדחתה: כריסטיאנו רונאלדו ירצה עונש השעייה באל נאסר
לתשומת לבו של רונאלדו: "מאמן אל נאסר - האדם הגרוע שפגשתי בחיי"

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שוב ביחד. רונאלדו ומסי במפגש האחרון/רויטרס

ומה לגבי הסיכוי שמסי יצטרף לרונאלדו בערב הסעודית? לפי אחד הדיווחים שצץ היום, אביו של הפרעוש המשמש גם כסוכנו נחת בריאד כדי לנהל מגעים עם אל-הילאל. לפי "אל מונדו דפורטיבו", הקבוצה העשירה בסעודיה מוכנה להציע חוזה חסר תקדים של 300 מיליון יורו לעונה (נזכיר: רונאלדו מרוויח באל-נאסר 200 מיליון יורו לעונה), כחלק מהאסטרטגיה של המדינה כולה - להפוך את הליגה לליגת כוכבים, ולשפר את הסיכויים לארח את מונדיאל 2030 בצוותא עם מצרים ויוון.

אל-הילאל ואל-נאסר הן שתי היריבות הגדולות ביותר במדינה, ובסעודיה חולמים על דרבי נוצץ בין שני הכוכבים ששלטו בכדורגל העולמי בשני העשורים הקודמים. בעוד אל-הילאל היתה שמחה להשלים את העסקה המשוגעת באופן מיידי, לפי ESPN, "ליאו שמח בפריז ויאריך בקרוב את חוזהו. הסיכום העקרוני על חוזה חדש כבר הושג, ובהמשך החודש חורחה מסי ינחת בצרפת כדי להשלים את החתימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully