וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדה את הלקח? מנצ'סטר יונייטד מיישמת את "חוק רונאלדו"

באנגליה טוענים: השדים האדומים לא ישלמו יותר מ-200 אלף ליש"ט לשבוע, כדי להימנע מ"תרבות של קנאה בחדר ההלבשה". מי הנפגע הראשון?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אברטון 1:3 (גביע אנגלי)/ספורט1

כחודש וחצי חלף מאז שהודיעה על שחרורו של כריסטיאנו רונאלדו, ומנצ'סטר יונייטד עדיין לא ממש התגברה על מאורעות הפורטוגלי. לפי "דיילי מייל", השדים האדומים החליטו על נוהל חדש במועדון - "חוק רונאלדו", לפיו אף שחקן בקבוצה לא ירוויח למעלה מ-200 אלף ליש"ט בשבוע, כדי לא ליצור מצב של כוכב חדש שמשלשל לכיסו משכורת גבוהה בהרבה מיתר חבריו.

הנפגע העיקרי מכך יהיה דויד דה חאה, שמחזיק בחוזה של 375 אלף ליש"ט לשבוע שמסתיים בקיץ הקרוב. לשוער הובהר שיוכל להישאר, אם יתיישר לפי הנוהל החדש ויחתום על חוזה דומה לזה עליו חתם ברונו פרננדש. "המנהלים ואריק טן האח רוצים להימנע מתרבות של קנאה בחדר ההלבשה", נכתב ב"דיילי מייל".

כרגע, רוב השחקנים הבכירים מרווחים משכורת דומה של 180-200 אלף ליש"ט לשבוע - רפאל וראן, הארי מגווייר, קאסמירו ופרננדש. הכוונה היא לשדרג שחקנים קיימים או להנחית רכש חדש, במקום "להתפזר ולתת לסופרסטארים 500 אלף ליש"ט לשבוע".

דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד. OLI SCARFF, GettyImages
הנפגע הראשון. דה חאה/GettyImages, OLI SCARFF

החשש, כמובן, הוא שלפי השיטה הזו, יונייטד עלולה להפסיד בשוק ההעברות לקבוצות שכן מוכנות לשלם סכומים גבוהים יותר. מרכוס רשפורד, למשל, מבוקש בפריז סן ז'רמן, שמוכנה להכפיל לו את המשכורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully