וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כריסטיאנו רונאלדו ביקר באימון ריאל מדריד בערב הסעודית

כוכב הבלאנקוס לשעבר שוחח עם קרלו אנצ'לוטי ומספר מאנשי המועדון, וקיבל הזמנה לצפות בגמר הסופרקופה מול ברצלונה ביום ראשון

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

ריאל מדריד ממשיכה בהכנות לגמר הסופרקופה הספרדי, ביום ראשון מול ברצלונה. היום (שישי) ערכה אלופת אירופה אימון נוסף בריאד, וזכתה לאורח כבוד - כריסטיאנו רונאלדו בכבודו ובעצמו, השגריר החדש של הכדורגל הסעודי. CR7 שוחח למשך מספר דקות עם חלק מאנשי קבוצתו לשעבר, אך ניסה שלא למשוך תשומת לב יתרה.

למדה את הלקח? מנצ'סטר יונייטד מיישמת את "חוק רונאלדו"
הבכורה נדחתה: כריסטיאנו רונאלדו ירצה עונש השעייה באל נאסר
לתשומת לבו של רונאלדו: "מאמן אל נאסר - האדם הגרוע שפגשתי בחיי"

כזכור, מספר ימים לפני שחתם באל-נאסר ערך הפורטוגלי הוותיק מספר אימון במתחם של ריאל מדריד, ואף נפגש עם הנשיא פלורנטינו פרס. הפעם, הוא לווה בחלק מחבריו החדשים לקבוצה, הברזילאים טליסקה ולואיס גוסטבו, ששוחחו עם רוברטו קרלוס, מחברי הנהלת הבלאנקוס. גם מאמן אל-נאסר רודי גרסיה צפה באימון. לפי דיווחים, ריאל מדריד הזמינה את כוכבה לשעבר לצפות במשחק ביום ראשון בערב, אך עדיין לא ברור האם הוא יופיע או לא.

ובינתיים, ב-ESPN טוענים שמערכת היחסים של רונאלדו עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש ממשיכה להיות סבוכה וטעונה. לאחר ש-CR7 שוחרר ממנצ'סטר יונייטד ניסה סוכן העל לסדר לכוכב שלו מעבר לצ'לסי, אתלטיקו מדריד וספורטינג ליסבון, אך לא הצליח להביא אף הצעה רשמית. מי שהיה אחראי להצעת הענק מאל-נאסר היה דווקא מנהלו האישי של רונאלדו ב-20 השנים האחרונות, מה שאולי יביא לסיום מערכת היחסים של CR7 ומנדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully