וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצגה התחילה: רונאלדו כבש צמד בהפסד 5:4 לפ.ס.ז'

הפורטוגלי בלט בבכורה שלו במדי כוכבי הליגה הסעודית. מסי, מרקיניוס, ראמוס, אמבפה ואקיטיקה חגגו מנגד. ניימאר החמיץ פנדל, ברנאט הורחק

כריסטיאנו רונאלדו ערך את הבכורה שלו בערב הסעודית הערב (חמישי) במשחק ידידות מול פריז סן ז'רמן, אבל המפגש המחודש שלו מול ליאונל מסי היה רחוק מלהיות משחק פשוט. הפורטוגלי כבש פעמיים, מסי הוסיף בעצמו יחד עם מרקיניוס ב-4:5 מלהיב ומלא באירועים לזכות הפריזאים.

כאמור, רונאלדו עמד בראש הקבוצה המורכבת מכוכבי הליגה הסעודית מהקבוצות אל הילאל ואל נאסר, קבוצתו של הכוכב הפורטוגלי. מנגד, סוללת הכוכבים של פריז סן ז'רמן עם מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה, שכבר בדקה השלישית עלתה ליתרון מצ'יפ נהדר של הברזילאי לפרעוש שמקרוב כבש את היתרון של אלופת צרפת. בדקה ה-34 רונאלדו עלה להגבהה וקיבל אגרוף מקיילור נבאס שניסה להרחיק את הכדור, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. CR7 כבש מול חברו לשעבר מריאל מדריד וחגג בתנועה המפורסמת לקול תרועות הקהל הסעודי ביציעים. כעבור חמש דקות המשחק קיבל תפנית עם הרחקתו של חואן ברנאט שהכשיל את מוחמד קאנו לאחר שהיה שחקן ההגנה האחרון במתפרצת הסעודית. בדקה ה-43 מרקיניוס נהנה מבישול של אמבפה ודחק מקרוב את ה-1:2, וכעבור חמש דקות ניימאר הוכשל ברחבה, אך נעצר בבעיטה רעה מהנקודה הלבנה. רגע לפני הירידה למחצית (45+6) רונאלדו השלים צמד עם דחיקה מקרוב אחרי שנגח לעמוד של פ.ס.ז'. בירידה למחצית מלאה במצבים וסיפורים.

המחצית השנייה המשיכה את הקצב של הראשונה - כבר בדקה ה-53 מהלך אישי נפלא של אמבפה הסתיים במסירת רוחב לסרחיו ראמוס שדחק מקרוב את ה-2:3 של פריז. פיטי מרטינס הגביהה כדור קרן בדקה ה-56 ומצא את הראש של היון סו יאנג שנגח מהפינה הקרובה את השוויון, אבל כעבור ארבע דקות אמבפה החזיר את היתרון לפ.ס.ז'. עם פנדל מוצלח אחרי נגיעת יד מבעיטה של מסי. בדקה ה-61 הפורטוגלי ירד לקבל מנוחה לפני הבכורה שלו במדי אל נאסר בשבוע הבא, כאשר מסי, ניימאר ואמבפה הוחלפו גם הם כעבור דקה. בדקה ה-78 הוגו אקיטיקה שעלה מהספסל השלים את החמישי של הפריזאים במתפרצת קטלנית. בתוספת הזמן של המשחק, אנדרסון טאליסקה השתחרר לבעיטה מרחוק ודייק לפינה של ג'יג'י דונארומה עם 5:4 שקבע את תוצאת הסיום.

צפו בשערים מניצחונה של פ.ס.ז'. על כוכבי הליגה הסעודית וכריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו במדי כוכבי הליגה הסעודית לצד ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. GIUSEPPE CACACE/AFP, GettyImages
שוב נפגשו הפעם על אדמת ערב הסעודית. רונאלדו ומסי/GettyImages, GIUSEPPE CACACE/AFP
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן אל נאסר לצד סרחיו ראמוס, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
החברים מריאל מדריד אחד מול השני. רונאלדו וראמוס/רויטרס

צפו בשער הראשון של רונאלדו בערב הסעודית

מהלך המשחק

דקה 3: גול! ניימאר הקפיץ כדור עומק נהדר לליאונל מסי, והפרעוש לא התבלבל ובעט בנגיעה לרשת של הסעודים. 0:1 לפריז סן ז'רמן!

דקה 5: כריסטיאנו רונאלדו עם ההזדמנות הראשונה שלו בערב הסעודית - הפורטוגלי פרץ קדימה ובעט כדור חזק מחוץ לרחבה שנעצר אצל קיילור נבאס.

דקה 34: גול! שער בבכורה לרונאלדו! הפורטוגלי עלה בכדור חופשי גבוהה, קיילור נבאס איחר בניסיון לאגרף את הכדור ופגע בפניו של CR7. כריסטיאנו ניגש לנקודה הלבנה ובעט חזק פנימה - 1:1 בערב הסעודית!

דקה 39: כרטיס אדום! חואן ברנאט הכשיל את מוחמד קאנו שהיה השחקן האחרון בהתקפה של הסעודים והשאיר את פריז סן ז'רמן בעשרה שחקנים.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן אל נאסר. רויטרס
כבש בבכורה. רונאלדו/רויטרס

צפו בשער של מרקיניוס

דקה 43: גול! אמבפה מצא את מרקיניוס שעשה תנועה נהדרת לעבר תיבת החמש של הסעודים, והבלם הברזילאי דחק מקרוב את ה-1:2 של פריז סן ז'רמן!

דקה 45+3: ניימאר הוכשל ברחבה, השופט ניגש למסך אחרי קריאה של שופטי ה-VAR והצביע על הנקודה הלבנה! הברזילאי ניגש לבעוט במקום מסי, אך בעט שטוח וחלש ומוחמד אל אוויס עצר בקלות.

דקה 45+6: גול! עוד הפעם רונאלדו! הפורטוגלי התרומם להגבהה ונגח לעמוד של נבאס, אך בכדור החוזר הצליח לכבוש מקרוב והשווה את התוצאה - 2:2 במחצית מלאה באירועים!

צפו בשער השני של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן אל נאסר. רויטרס
צמד במחצית הראשונה, ישלים שלושער בשנייה? רונאלדו/רויטרס

צפו בשער של ראמוס

צפו בפנדל המוצלח של אמבפה

דקה 53: גול! מהלך אישי נפלא של אמבפה שהוציא כדור רוחב לסרחיו ראמוס, והבלם הספרדי גלש וכבש מקרוב את השלישי של הצרפתים. 2:3 לפריז סן ז'רמן!

דקה 56: גול! כדור קרן של פיטי מרטינס מצא את הראש של היון סו יאנג, והבלם נגח מהפינה הקרובה את השלישי. 3:3!

דקה 60: גול! בעיטה של מסי נגעה ביד ברחבה הסעודית והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. הפעם אמבפה ניגש לבעוט ודייק בדרך ל-3:4 לפריז סן ז'רמן!

סרחיו ראמוס, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
החזירו את היתרון לפריז. ראמוס ואמבפה/רויטרס

צפו בשער הרביעי של טאליסקה

דקה 63: כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי הוחלפו לקול תשואות הקהל ביציעים.

דקה 78: גול! מתפרצת של הפריזאים הסתיימה בדהירה של הוגו אקיטיקה עד השער של הסעודים ובבעיטה אדירה לרשת בדרך ל-3:5 של פריז סן ז'רמן!

דקה 90+4: גול! אנדרסון טאליסקה השתחרר לבעיטה מחוץ לרחבה ודייק לפינה של ג'יג'י דונארומה. הסעודים צימקו רגע לפני השריקה לסיום ל-5:4, ובכך מסתיים משחק הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו בערב הסעודית!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully