וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תשכח מי שולט כאן": סנטוס "השמיד את רונאלדו לעיני חבריו"

בפורטוגל חשפו פרטים חדשים על העימות החריג בין המאמן הלאומי היוצא לחלוץ, בעקבות תגובתו לחילוף נגד דרום קוריאה במונדיאל: "אתה לא יכול להגיב כך"

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

היו ימים שבהם כריסטיאנו רונאלדו ראה בפרננדו סנטוס "חבר", כפי שהגדירה בעבר זוגתו של הכדורגלן, ג'ורג'ינה רודריגס. אלא שהירידה במעמדו של הכוכב בנבחרת פורטוגל במהלך המונדיאל האחרון הביאה לפיצוץ בין המאמן לחלוץ, לגביו נחשפו פרטים חדשים אתמול (שבת) בעיתון הפורטוגלי "קוראו דה מניה".

רונאלדו, כזכור, פתח את הטורניר עם שער בניצחון על גאנה ונכלל בהרכב גם בשני המשחקים הבאים בשלב הבתים, כאשר בשלישי הוחלף על ידי אנדרה סילבה בדקה ה-65 נגד קוריאה הדרומית, ואת תגובתו הזועמת לא ניתן היה לפספס. כריסטיאנו טען לאחר המשחק כי הזעם שלו הופנה לשחקן יריב שדחק בו לרדת מהמגרש מהר יותר, אבל את סנטוס לא עניין מה הייתה הכתובת והוא לא הסתיר את דעתו: "ראיתי את התמונות, האם אהבתי? כלל לא. אבל נפתור את זה בחדר ההלבשה וזה הכל", הכריז.

כריסטיאנו רונאלדו ליד ספסל נבחרת פורטוגל עם המאמן פרננדו סנטוס. Francois Nel, GettyImages
מתיחות גבוהה ביותר. פרננדו סנטוס עם כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Francois Nel

"אתה לא יכול להגיב בצורה כזו, אל תשכח שאני שולט כאן", הבהיר המאמן לחלוץ בעימות שהתרחש לאחר אותו אירוע, אשר לפי הדיווח הוביל לכך ש"סנטוס השמיד את רונאלדו בפני חבריו לנבחרת". מן הסתם שכריסטיאנו לא אהב את החלטת המאמן לגעור בו לעיני כולם, אבל המתיחות רק עלתה, שכן בהמשך הדיח סנטוס את CR7 מההרכב לקראת מפגש שמינית הגמר עם נבחרת שוויץ.

רונאלדו סופסל, המחליף שלו גונסאלו ראמוס הפגיז שלושער ב-1:6 על השוויצרים, ושעות ספורות אחר כך הגיע הדיווח ב"רקורד" הפורטוגלי על כך שהכוכב הבכיר בסגל השתולל על סנטוס כשגילה כי אינו ב-11 ואף איים לארוז מיידית ולעזוב את קטאר, טענות שההתאחדות הפורטוגלית הפריכה בהודעה רשמית בה נכתב כי דבר כזה לא היה ולא נברא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP, GettyImages
נותר לראות אם זה יהיה הסוף שלו במדי נבחרת פורטוגל. רונאלדו/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP

הסוף ידוע לכולם: החלוץ עלה מהספסל ל-23 דקות נגד שוויץ ובסיום ירד לבדו לחדר ההלבשה. ברגע הגמר הוא שוב לא פתח והוכנס בתחילת המחצית השנייה, אולם לא הצליח למנוע הפסד סנסציוני 1:0 למרוקו שהביא להדחה, אשר בעקבותיה סיים סנטוס את חלקו בנבחרת פורטוגל. רוברטו מרטינס, שמונה בשבוע שעבר למאמן החדש, אמר שהוא ידבר עם רונאלדו, כך שנותר רק לראות האם תם פרקו של החלוץ המצליח במדים הלאומיים או שהוא יזכה לתקן את הרושם שהותיר בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully