וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-נאסר מאמינה שרונאלדו יאריך חוזה או יפרוש בשורותיה

הכוכב יהיה בן 40 כשחוזהו יסתיים, במועדון משוכנעים שלא יעזוב - ואולי אף יחתום על חוזה חדש. ומה אמר מאמנו על הבכורה?

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

כריסטיאנו רונאלדו אמנם לא הצליח למצוא את הרשת בהופעת הבכורה המתוקשרת שלו באל-נאסר אמש (ראשון), אך במועדון עצם הגעתו עדיין מדהימה את ראשי המועדון, שכעת מפנטזים על המשך הקשר.

כשהשלים את חתימתו המרעישה, סגר CR7 על חוזה עצום לשנתיים וחצי, בשכר של כ-200 מיליון יורו לעונה. כשהחוזה הזה יסתיים, הפורטוגלי הוותיק כבר יהיה בן 40, אולם במועדון מאמינים בסיכויים להחתימו על חוזה חדש. לפי דיווח ב-ESPN, ראשי אל-נאסר משוכנעים כי רונאלדו יפרוש מכדורגל בערב הסעודית, ואולי אף ימשיך לשחק במדינה אחרי גיל 40, אם ירצה בכך.

אבל זה לא הכל. מתברר שהגעתו של רונאלדו לא רק שמה את הכדורגל הסעודי על המפה - היא משפרת אותו מבפנים. לפי ESPN, הכוכב נחת באל-נאסר עם רשימת דרישות, וקבוצתו החדשה מתכוונת ליישם אותן: "אל-נאסר נחושה להיעזר בניסיון של רונאלדו בקבוצות הבכירות של אירופה, כדי להפוך למעצמה בסעודיה ובאסיה".

כשכריסטיאנו הסתכל למטה: הרגע בו החלה הדעיכה של רונאלדו
ההצגה התחילה: רונאלדו כבש צמד בהפסד 5:4 לפ.ס.ז'
"אל תשכח מי שולט כאן": סנטוס "השמיד את רונאלדו לעיני חבריו"

מאמן הקבוצה רודי גרסיה הודה כי לשחקניו ייקח קצת זמן להתרגל לשחק עם כוכב כל כך גדול. "אמרתי לשחקנים שהם צריכים לקבל החלטות נכונות על המגרש", אמר. "כשכריסטיאנו מבקש את הכדור, מן הסתם צריך לתת לו אותו, כי הוא שחקן שיכול לעשות את השינוי. לפעמים סתם הרמנו לרחבה, בלי שהיו שם שחקנים. צריך לעבוד על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully