וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך רוצה מועדון שמשחק במפעל אירופי. הצעת אודינזה פחות מפתה

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 10:38

ההצעה מאיטליה מרשימה, וכוללת חוזה של כמיליון יורו לעונה, אך היהלום ואביו מחכים ליעדים שסימנו מלכתחילה, כמו אייאקס, דורטמונד ופיינורד, שעשויות להיכנס לתמונה בקיץ. "בשלב זה לא התקבלה שום הצעה רשמית מאף קבוצה", אמרו במכבי תל אביב

כל הבישולים של אוסקר גלוך העונה/ספורט1

במכבי תל אביב מעריכים שקבוצות אירופאיות ממוצעות ינסו לצוד את אוסקר גלוך כבר בחלון הזה כדי להקדים את המועדונים הגדולים יותר שעוקבים אחרי הקשר ומכינים הצעות לקיץ הקרוב. כפי שכבר פורסם כאן, גלוך ואביו מעדיפים לעזוב בקיץ, אבל יש מספיק קבוצות כמו אודינזה האיטלקית שמנסות להביא אותו כבר עתה על מנת לחטוף אותו לפני שקבוצות כמו אייאקס ודורטמונד ייכנסו לתמונה ויגישו את ההצעה שגלוך מחכה לה.

ההצעה של אודינזה ממרכז טבלת הסריה א' נאה ומרשימה, אבל גלוך ואביו מעדיפים קבוצה שמשחקת במפעלים האירופאיים ואודינזה לא שיחקה מחוץ לאיטליה במפעל אירופאי כבר עשר שנים. אודינזה יודעת שכדי לצרף את גלוך, היא תצטרך לשלם 7 מיליון יורו וזה לא מרתיע אותה. היא מוכנה לשלם לגלוך כמיליון יורו שכר לעונה אך כאמור ההעדפה של הקשר היא ליעדים שהוא סימן מלכתחילה כמו אייאקס, דורטמונד או פיינורד.

במכבי תל אביב לא רוצים לוותר על גלוך בחלון הזה ומעוניינים שהוא יישאר עד סוף העונה, אך יש לו סעיף יציאה ופנייה יכולה להגיע ממועדון שגלוך כן ירצה לשחק בו. "בשלב הזה לא התקבלה שום הצעה רשמית משום קבוצה, כך שחבל להתעסק בכך כל הזמן", אמרו אמש במכבי תל אביב.

הבוקר פורסם שוב בתקשורת הטורקית על ההתעניינות שמגלה בשיקטאש ביהלום הצעיר. לפי אותו דיווח, ראשי קבוצת הפאר הטורקית כבר החלו בשיחות עם מכבי תל אביב לגבי גלוך. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו שבשיקטאש הציעה למכבי תל אביב 8 מיליון יורו על הקשר.

אפילו ברצלונה בתמונה: ההתעניינות באוסקר גלוך הגיעה לשיאה
בפורטוגל טענו: בנפיקה פנתה לגבי גלוך, גם ריאל וסיטי עוקבות
באנגליה ממליצים לליברפול לרכוש את אוסקר גלוך: "השמיים הם הגבול"

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
התלבטויות. גלוך/אריאל שלום

בתוך כך, יחכו היום במועדון להחלטת בית הדין המשמעתי אחרי שאתמול התקיים הדיון סביב אירוע טאלב טואטחה והנהמות. בקבוצה מקווים שהדיין גיורא לנדאו לא ישית על הקבוצה עונש רדיוס שעומד כנגדה על תנאי על עבירות גזענות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully