וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה ממליצים לליברפול לרכוש את אוסקר גלוך: "השמיים הם הגבול"

בממלכה ייעצו למייטי רדס לבחון שחקנים משווקים קטנים יותר, וסימנו את הישראלי כ"הימור מרגש, מזכיר את גצה בדורטמונד. מוכשר בצורה קיצונית"

תקציר: ליברפול - וולבס 2:2/ספורט 1

על רקע הקושי שחווה ליברפול בצירוף שחקנים מליגות בכירות כמו האיטלקית, הצרפתית והגרמנית, באנגליה ייעצו למועדון ממרסיסייד לשנות מדיניות רכש ולהתחיל לבחון שווקים קטנים יותר שבהם ניתן לאתר מציאות. העיתונאי בן בוצ'אק המליץ הבוקר (שני) למייטי רדס ללכת על אוסקר גלוך, "ילד הפלא המרגש שמזכיר את מריו גצה בימי בורוסיה דורטמונד".

בכתבה הזכיר בוצ'אק את ההצלחה של הקשר ההתקפי בן ה-18 עם נבחרת הנוער ביורו שהתקיים בקיץ האחרון: "כקשר חסון ודינמי שמסוגל להבקיע וניחן בכישרון רב, גלוך כבש שלושה שערים ובישל עוד שניים בחמישה משחקים בטורניר ומשך את תשומת לבם של הסקאוטים. מאז הוא החל גם להתקדם במכבי תל אביב, התבסס כשחקן הרכב והפך לאחד השחקנים הטובים בקבוצה, כשהוא מעורב ב-10 שערים ב-16 משחקי ליגה. היכולת הזו הובילה אותו לזימון בכורה לנבחרת הבוגרת, במדיה הבקיע בסוף השנה החולפת את שער הבכורה שלו כבר בהופעתו השנייה".

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
מעניין אם השם שלו ייכנס לפנקס של ליברפול. אוסקר גלוך/אריאל שלום

עוד הוסבר בנוגע לישראלי: "בהיותו צעיר מאוד, הוא מבוקש מאוד בימים אלה וליברפול תנהג בחוכמה אם תצטרף לרשימת המחזרות. ברור שגלוך עדיין רחוק מלהיות תוצר מוגמר, אבל הוא מוכשר בצורה קיצונית ומבחינת ליברפול יהיה זה הימור על פרויקט מרגש שיאפשר ליורגן קלופ להוכיח את יכולותיו בפיתוח שחקנים. בעבר הוא כבר עשה זאת עם גצה בדורטמונד. ועם כישרון כמו גלוך, השמיים הם הגבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully