וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו ברצלונה בתמונה: ההתעניינות באוסקר גלוך הגיעה לשיאה

12.1.2023 / 13:45

בשיקטאש הציעה השבוע שמונה מיליון יורו. מונאקו ומארסיי מוכנות לטוס עכשיו לישראל למו"מ. אוסקר גלוך משגע את הסקאוטים הבכירים באירופה ואפילו ג'ורדי מבקש שיחכו לברצלונה. יניב טוכמן עם תמונת מצב על הטאלנט שבסך הכל רוצה לחזור להרכב בטדי בשני

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

אוסקר גלוך נעדר מהמפגש של מכבי תל אביב ביום שלישי השבוע בקניון רמת אביב עם אחד הספונסרים של הקבוצה. הוא היה עדיין בסיום המחלה שפקדה אותו ושבעטיה לא שיחק מול מ.ס. אשדוד בשבת האחרונה. בערב כבר חזר להתאמן בקרית שלום והוא ישחק מול בית"ר ירושלים בטדי ביום שני. מנכ"לית מכבי תל אביב שרון תמם שהתראיינה לתקשורת אחרי אותו מפגש בקניון, לא הסכימה להתחייב שגלוך יסיים את העונה במכבי תל אביב. "בכדורגל אין שום דבר בטוח", אמרה וצדקה, אבל הדבר האחרון שמכבי תל אביב רוצה כעת הוא שתונח בפניה הצעה שהיא לא תוכל לסרב לה. האינטרס העליון מבחינת מכבי תל אביב הוא שגלוך יישאר עד סוף העונה.

הדברים של תמם החסירו פעימה מלבבות אוהדי מכבי תל אביב. הם רוצים שגלוך יישאר במועדון עד סוף העונה ויסייע לקחת אליפות. הם היו רוצים שהוא יישאר לצמיתות, אבל ברור גם לשרופים שביניהם שבקיץ זה יסתיים וגלוך ימכר אפילו שהחוזה החדש עליו הוא חתם יסתיים רק בקיץ 2025.

שרון תמם: "האוהדים איתנו. מכבי תל אביב לא מועדון גזעני"
קרסנודאר התחייבה לשלם 750 אלף יורו על ולאדן איביץ'
פרץ: "לא מאמין שהאליפות תוכרע על המשחקים בין הגדולות"

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך עם גבי קניקובסקי. אריאל שלום
כל נגיעה קסומה בכדור גוררת עוד התעניינות. גלוך/אריאל שלום

אין היום מועדון אירופאי שלא מכיר את אוסקר גלוך. אין היום סקאוט בכיר במועדון גדול שלא עוקב אחריו. אפילו ברצלונה בעניין וחזק. ג'ורדי קרויף רצה שגלוך יבוא לבארסה כבר בקיץ. הציע השאלה לשנתיים ובסיומן אופציה לרכוש אותו ממכבי תל אביב בסכום גבוה. ברצלונה היא כאמור רק אחת. השבוע פורסם בטורקיה כי בשיקטאש מוכנה לקנות אותו מיידית. הסכום לא פורסם, אבל הטורקים מציעים 8 מיליון יורו ושכר של 1.5 מיליון יורו נטו לעונה. מבחינת גלוך מעבר לטורקיה כרגע לא נמצא בראש סדר העדיפויות. הוא עדיין רוצה שהתחנה הראשונה שלו במעבר ממכבי תל אביב תהיה אייאקס, פיינורד או בורוסיה דורטמונד. שלושת המועדונים האלה מתמחים בפיתוח שחקנים צעירים וגלוך, עד כמה שזה יפתיע כעת אנשים, הוא בסך הכל בן 18. רק בעוד שלושה חודשים יחגוג 19 וזה גיל מאוד צעיר. הפריצה במכבי תל אביב, ההופעות בכל הנבחרות, מהנוער ועד הבוגרים, ייצרו רושם כאילו מדובר במישהו שנמצא איתנו כבר שנים, אבל גלוך הופיע בבוגרים בפעם הראשונה רק לפני תשעה חודשים.

בכל מדינה באירופה המערבית יש כבר כמה מועדונים שדיברו עם משפחת גלוך ועם הסוכן עורך הדין שחר גרינברג. בצרפת אלה מארסיי ומונאקו. באיטליה זו רומא. באנגליה יש את טוטנהאם שפוזלת לכיוון. השבוע המליצו באנגליה גם לליברפול לרכוש אותו.

תמם לא רצתה להתחייב כאמור שגלוך לא יעזוב בחלון הזה, אבל ספק גדול מאוד אם זה יקרה. אוסקר בעצמו רוצה להישאר עד סוף העונה ולנסות לקחת אליפות צהובה. אביו מקסים לא שש לעשות מעבר של חורף. הוא לא רוצה מעבר של אמצע עונה. הוא רוצה, בצדק מבחינתו, שהילד שלו יתחיל מההתחלה עם כולם. במחנה אימונים מסודר, במשחקי אימון. "אנחנו במצב כזה שמצד אחד יש המון התעניינות וכוונות מצד הרבה קבוצות, אבל מהצד השני אסור לנו גם לטעות. צריך לקבל החלטות נכונות ואין שום סיבה למהר לעזוב את מכבי תל אביב", אמר השבוע מקסים גלוך לאדם ששוחח איתו על האפשרות שבנו יעזוב את מכבי תל אביב בחלון הזה של חודש ינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ורדי קרויף עם ז'ואן לאפורטה בתערוכת ברצלונה. דני מרון
גם הוא כבר במעקב. ג'ורדי קרויף לצד ז'ואן לאפורטה/דני מרון

בשבועות האחרונים ההתעניינות בקשר המחונן רק גברה. זה הגיע למצב שאחרי כל פעולה יוצאת דופן שלו הסקאוטים מתקשרים. אחרי הגול שכבש מול בני סכנין בגביע המדינה בשלישי שעבר, הפניות היו בקצב מטורף. הוא כבש במשחק שני שערים. השני באמת היה מיוחד בכדור מתוחכם מעל השוער לפינה. שער מבית היוצר של ליאו מסי. בסך הכל משחק גביע המדינה בישראל, אבל כל פעולה של גלוך נספרת ומקוטלגת והוא כבר יודע שגם חילוץ כדור ופעולה הגנתית, מקפיצים את הערך שלו.

תג המחיר שלו נקבע כזכור על 7 מיליון יורו בחוזה החדש, אבל כפי שפורסם כאן יש בחוזה רשימה של 25 מועדונים שאם תגענה הצעה מהן, מיטש גולדהאר מתחייב למכור גם בפחות. אפילו בחצי.

עד שזה יקרה גלוך מחכה כאמור להופעת הבכורה שלו אצל אייטור קראנקה ביום שני בירושלים. הספרדי חיבק אותו בצורה חמה באימון הראשון בקרית שלום לפני שבוע, אך כאמור למחרת גלוך חלה ולא שיחק מול אשדוד. אין ספק שגם ההיכרות עם קראנקה המקושר היטב, יכולה לעזור. הוא לבטח ייתן את ההמלצות שלו כשיתבקש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully