וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "לא מאמין שהאליפות תוכרע על המשחקים בין הגדולות"

10.1.2023 / 11:20

קשר מכבי תל אביב התראיין באירוע יח"צ בהשתתפות השחקנים: "מחמיא שקראנקה רוצה לשמור אותי למכבי חיפה". וגם: קשיי ההתאקלמות, השיפור שהוא מראה לאחרונה ומה דעתו על עזיבת איביץ'

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

שישה ימים לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב התארחה היום (שלישי) באירוע היח"צ של המותג BOSS המאמצת את הקבוצה בקניון רמת אביב, והקשר דור פרץ שוחח עם כלי התקשורת.

"ידעתי שייקח לי זמן להתאקלם", אמר פרץ על ההתחלה הלא פשוטה של העונה, ועל היכולת המשופרת שהוא מציג לאחרונה. "לוקח זמן להתאקלם חזרה, אני מאוד שמח על היכולת שלי במשחקים האחרונים. האמירה של קראנקה על כך שרצה לשמור איתי למשחק נגד מכבי חיפה מחמיאה, אבל אני רוצה להמשיך להוכיח את עצמי. אני אישית מאמין שצריך לשחק בכל משחק.

"התאקלמות לליגיונרים זה תסמין חדש אולי. אין מה לעשות, תמיד לוקח זמן להסתגל לשינויים, זו עובדה. לכל אחד לוקח את הזמן שלו, יש שחקנים שהגיעו מחו"ל ולקח להם שנתיים להתאקלם, ויש שחקנים שאחרי שני משחקים מרגישים שהם נולדו פה. לכל אחד יש דרך שונה".

פרץ סיפר שהוא מנסה לשחק בצורה יותר תכליתית העונה. "הרגשתי בדקות המעטות שלי באיטליה שאם אני לא אקדם את המשחק כקשר, אז מישהו אחר יעשה את זה ויקבל את הדקות במקומי. הבנתי שזה כדורגל בריא, שצריך לקדם את המשחק כל עוד אפשר. מכבי תל אביב תמיד דוחפת קדימה, אז כל עוד אני יכול לעשות את זה, זה מה שאני הכי רוצה".

הדיון בבית הדין נדחה, מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה בבלומפילד
"אמרתי לעצמי 'שיזדיין העולם, אני חייב לעבור למכבי תל אביב'"
חלוץ קרבאח, אווסו קוואבנה, מועמד למכבי תל אביב
הדרבי התל אביבי יהיה בשבת, פורסמו גם מועדי רבע גמר הגביע

שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, ערן זהבי, דניאל פרץ. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אופטימי. דור פרץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"אני תמיד מנסה להסתגל לסיטואציה שמתרחשת במועדון", אמר פרץ על חילופי המאמנים התכופים במועדון. "אני לא מקבל את ההחלטות בקבוצה, ומנסה להתאים את עצמי לכל מצב. ביום שנהיה אנשי ניהול, אולי נוכל לחשוב אחרת. כל עוד אנחנו שחקנים, אנחנו לא צריכים להיכנס לזה".

"לא נפרדתי אישית מאיביץ'", סיפר, "נפרדתי כמו כולם, אני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. הכדורגל כל כך נזיל, כל אחד שחזר לארץ קיבל את ההחלטה לעצמו, לא ידענו אם ולאדן יישאר עונה או חצי עונה, לא ידענו לאיזה מסע אנחנו הולכים. הוא קיבל את ההחלטות שלו, הן מקובלות לגמרי. עכשיו נעשה את הכי טוב שלנו עם המאמן הנוכחי, נלמד את הפילוסופיה שלו".

על מאבק האליפות אמר פרץ: "בסופו של דבר גם הנקודות שאיבדנו היו מול קבוצות מרכז טבלה ותחתית. גם מכבי חיפה איבדה נקודות בעיקר מול קבוצות תחתית. השאלה היא בסוף כמה נקודות אתה מאבד. בעיניי, האליפות לא תוכרע על המשחקים בינינו אלא על כמות הנקודות שכל קבוצה תצבור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב מתן חוזז, דן גלזר, שרן ייני. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הפוגה קצרה משגרת האימונים. מכבי תל אביב בקניון רמת אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

יוסי אירני, הבעלים של פקטורי 54, המאמצת הרשמית של מכבי תל אביב כבר שלוש שנים, אמר באירוע: "רצינו שהמותג שלנו יהיה מזוהה עם קבוצה שנמצאת בטופ כמו מכבי תל אביב. כמו באיירן מינכן וליברפול, גם מכבי תל אביב שואפת תמיד הכי גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully