וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ קרבאח, אווסו קוואבנה, מועמד למכבי תל אביב

9.1.2023 / 10:36

הצהובים בודקים את אפשרות צירופו של השחקן בן ה-25 שכבש העונה שלושה שערים בשלב הבתים בליגה האירופית ושיחק בנבחרת גאנה באליפות אפריקה 2019. גם פרנצווארוש וקבוצות טורקיות בעקבותיו. צפו בביצועיו

כל שעריו של חלוץ מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' העונה/ספורט1

אחרי שצלחה את חילופי המאמנים והחלה ברגל ימין את עידן אייטור קראנקה, מכבי תל אביב חוזרת לחפש חיזוק התקפי ובוחנת את אפשרות צירופו של אווסו קוואבנה, הגנאי בן ה-25 שמסיים בקיץ את חוזהו בקרבאח האזרית. בשחקן מעוניינת גם פרנצווארוש שעל פי דיווחים שונים כבר הגישה לו הצעה (לקראת הקיץ). פרט אליו יש לצהובים מועמד או שניים נוספים לתפקיד כשבמקביל יש עדיין עניין סביב החלפת המגן הימני, אם כי כרגע אנדרה ז'ראלדש יקבל עוד הזדמנות.

קוואבנה יכול לשחק גם כקיצוני שמאלי או מאחורי החלוץ. הוא כבש העונה 10 שערים ובישל עוד ארבעה ב-30 הופעות בכל המסגרות במדי קרבאח האזרית, ומחזיק כאמור בהצעה גם מפרנצווארוש ההונגרית, מולה כבש בתחילת העונה במוקדמות ליגת האלופות. קרבאח הודחה בפלייאוף ועברה לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית, שם קוואבנה הצטיין עם שערים לרשת נאנט, אולימפיאקוס ופרייבורג. בליגה האזרית תרם העונה חמישה שערים ושלושה בישולים שסייעו לקבוצה לפתוח פער של שמונה נקודות בפסגה.

שחקן קרבאח, אווסו קוואבנה, מול שחקן פרייבורג, קוון שלוטרבק. Aziz Karimov, GettyImages
כבש העונה בין היתר נגד נאנט, אולימפיאקוס ופרייבורג. אווסו משמאל/GettyImages, Aziz Karimov

החלוץ מגאנה (ארבע הופעות במדי הנבחרת, מתוכן שלוש במסגרת אליפות אפריקה 2019) עזב את אקרה בגיל 19 והגיע לספרד כדי לנסות את מזלו בקבוצות קטנות. אחרי מבחנים שלא צלחו בראסינג סנטאנדר ומילואי אלקורקון, טולדו מהליגה השלישית החתימה אותו ולאחר תקופה קצרה בקבוצת המילואים הוא הוקפץ לקבוצה הבוגרת, כבש שמונה שערים וסייע לה להגיע לפלייאוף העלייה. לגאנס מהליגה הבכירה זיהתה את הפוטנציאל והחתימה את החלוץ לחמש שנים בקיץ 2017, אבל מיד השאילה אותו לאוביידו ובהמשך גם לקרטחנה, סלמנקה וקורדובה, כך שהוא לא ערך במדיה אפילו הופעה רשמית אחת.

עירוני קרית שמונה רוצה את עופרי ארד, שמחפש קבוצה בחו"ל
אבוקסיס נזף: "לא מבין איך הטעויות חוזרות". חוגי עשוי להצטרף
לביא מחכה לשחר, פיירו מחכה לשערים, מכבי חיפה תקדם את עסקת קארצב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

קרבאח רכשה את קוואבנה תמורת 300 אלף יורו בינואר 2020, אך הוא הספיק לשחק רק 225 דקות לפני הקורונה שעצרה את הליגה והכתירה את קבוצתו. ב-2020/21 כבש שבעה שערי ליגה וגם פגש פעמיים את מכבי תל אביב במסגרת הליגה האירופית, ובעונה שעברה הושאל לאנקרגוצ'ו הטורקית, לה עזר לחזור לליגה הבכירה עם שבעה כיבושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully