וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס נזף: "לא מבין איך הטעויות חוזרות". חוגי עשוי להצטרף

9.1.2023 / 8:15

מאמן בית"ר ירושלים ערך אסיפה אחרי הדרבי ואמר לבר כהן אמר: "מי שמתרכז רק בלהבקיע ולעשות מספרים לא יצליח". בורודין מתקרב

תקציר ה-1:1 הדרמטי של הפועל ירושלים מול בית"ר ירושלים/ספורט1

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, ערך אסיפה בעקבות הדרבי הירושלמי והתמקד ברובה בתוספת הזמן ובהתנהלות השחקנים - כשהצהובים-שחורים היו ביתרון 0:1 מול 10 שחקנים של הפועל ירושלים, אבל ספגו שער שוויון בדקה ה-96.

אבוקסיס התמקד בקשר בר כהן ואמר לו: "מי שמתרכז רק בלהבקיע ולעשות מספרים, לא יצליח להבקיע. היית צריך לחשוב על הקבוצה ולעשות מה שנכון כדי לנצח". גם למקס גרצ'קין העיר המאמן על השער והסגירה על אופק ביטון ואמר: "אנחנו 10 שחקנים מאחורי הכדור ומקבלים גול. אני לא מבין איך הטעויות האלה חוזרות על עצמן".

לשוער איתמר ישראלי אמר המאמן: "לך אין חלק בגול. בראייה ראשונה על המגרש חשבתי שיש לך חלק, אבל אחרי שראיתי בוידאו אין לך שום חלק בשער הזה".

השחקנים היו מאוכזבים מאוד, אך גם חיזקו אחד את השני בתקוה להתחיל ולשנות את המצב, בעיקר במשחק ההגנה.

שחקן ויסלה קרקוב, דור חוגי. רויטרס
יחליף את נחמני? חוגי/רויטרס
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בנוגע לחיזוק, מרבית הפערים עם סרגיי בורודין וקרסנודאר נסגרו והבלם הרוסי מתקרב לסיכום במועדון. בית"ר בשיחות עם שני שוערים. לאחר החתמת שוער זר תעמוד הקבוצה על מכסה של שישה זרים וללא שחרור אדוארדו גררו, היא לא תוכל לצרף אחד נוסף. זו סיטואציה בעייתית היות ובשלב זה אין הצעות על הפנמי והוא לא פנה על מנת לעבור לקבוצה אחרת.

לאור העזיבה הצפויה של סתיו נחמני, החלוץ דור חוגי עשוי להצטרף לחלק הקדמי. חוגי משחק בעונה וחצי האחרונות בוויסלה קרקוב הפולנית, שכעת נמצאת בליגת המשנה.

בנוגע לאוהדים הזועמים בעקבות העובדה שנקבע משחק נוסף לשבת בשעה 15:00, במועדון הבהירו כי השעות והמשחקים נקבעים בידי הזכיין וכמו כן בכל המשחקים שישוחקו בשבת יופעלו שערי כניסה ייחודיים לשומרי שבת על מנת לאפשר להם להיכנס. מעבר לכך אמרו במועדון: "אי אפשר כל הזמן לרצות את כולם, תמיד יהיו כאלה שלא יאהבו את יום ושעת המשחק, אנחנו מנסים להגיע לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully