וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחטו את הלימון: בית"ר ירושלים הוציאה מעצמה את המקסימום

8.1.2023 / 6:56

בית"ר ירושלים ירדה מהדרבי באווירת הפסד, אך גם עם תובנה שהסגל הנוכחי חייב שינויים. בורודין עדיין על הפרק, יוגשו הצעות לשני שוערים. אבוקסיס לבר כהן: "למה אתה בועט מ-30 מטר במצב כזה? יש כמה דקות, תגמרו את המשחק"

תקציר ה-1:1 הדרמטי של הפועל ירושלים מול בית"ר ירושלים/ספורט1

1:1 דרמטי בדרבי היא לא תוצאה רעה עבור בית"ר ירושלים הנוכחית, אך לאחר אירועי דקות הסיום אמש (שבת) מול הפועל ירושלים, האווירה הייתה ברמה של הפסד. שחקנים ישבו במנהרה ולא האמינו למה שקרה, ברק אברמוב התהלך עצבני ואמר "לא מבין איך לא הרגנו את הדקות האלה", ומתוך חדרי ההלבשה יוסי אבוקסיס נשמע צועק על בר כהן: "בשביל מה אתה בועט מ-30 מטר? מילא היית ב-16, יש כמה דקות, תניעו כדור, לכו לצדדים, תגמרו את המשחק".

כל העצבים בצד הצהוב בסיום היו בעיקר על הנאיביות, על כך שביתרון של 0:1 וגם יתרון מספרי על הדשא, שחקנים השתוללו, וגם ברגע אחד הלכו אחורה ונתנו להפועל ירושלים להשתלט על מרכז השדה ולהבקיע שער שיוויון, אבל כנראה שבית"ר לא הייתה שווה יותר אתמול.

בשער של דנילו אספריה טדי רעד, היה נראה שהגול הזה יכול לקחת את בית"ר קדימה, אך השער של הפועל ירושלים הרים את היציע המזרחי והחזיר את האדומים לחיים. זיו אריה החליט לסגור חשבון עם אוהדי בית"ר, אדליי הקניט את היציע הדרומי וקיבל בתמורה מטר חפצים שנרשמו בדו"ח ויגרמו להעמדת בית"ר לדין. "ראינו טוב מאוד את ההתגרויות של הספסל של הפועל ירושלים, כולל איומים וצרחות כלפי הקהל שלנו, אז בואו לא נהיה תמימים", אמרו גורמים בבית"ר. "במועדון הביעו שאט נפש מהציוץ של העיתונאי חיים לוינסון, אוהד הפועל ירושלים, שצייץ ציוץ גזעני ודוחה ואחר כך מחק אותו לאחר מתקפה מאוהדי בית"ר שהציפו אותו ואף גרמו לחסימת החשבון שלו בוואטסאפ".

דנילו אספרייה עם בר כהן שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. דני מרון
שמחה - ואז תחושות קשות. אספרייה ובר כהן/דני מרון

כל שער שבית"ר ירושלים סופגת גורם לאוהדים לדרוש חיזוק. עד עתה ברשימה רוצים לראות שוער, מגינים, בלם, קשר אחורי, ועוד מישהו לחלק הקדמי שיהיה גיבוי. בית"ר לא תביא 4-5 שחקנים בחלון, אך היא כן חייבת שוער ושני שחקנים במקום ג'וסואה מחיאס ואדוארדו גררו שיושבים על הפיירול, היא מיצתה את הסגל הנוכחי עד תום ואם לא תתחזק בהקדם, זה יבוא לידי ביטוי.

עם הבלם הרוסי סרגייר בורודין נמשכות השיחות אך עדיין ישנם פערים כספיים, כאשר בבית"ר מקווים עד מחר לקדם משמעותית את המו"מ. יש שני שוערים שמצאו חן בעיני הצוות המקצועי ויוגשו להם הצעות כספיות, בתקוה לזרז את המגעים. בגזרה הישראלית קשה לראות כרגע את מכבי חיפה משחררת את ינון אליהו והירושלמים יחפשו ככל הנראה פתרונות אחרים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סתיו נחמני שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יממש את רצונו לעזוב? נחמני/דני מרון

בגזרת העוזבים, נראה כי סתיו נחמני יממש את רצונו לעזוב. היום אמורות להיות התפתחויות בנוגע למעבר אביאל זרגרי למכבי חיפה, כאשר לא מן הנמנע כי יעבור לאחר מכן בעסקה למכבי נתניה תמורת עדן קארצב. רונן חנצ'יס עשוי לעזוב ללאומית. עד עתה לא התקבלה כל הצעה לקלוט את אדוארדו גררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully