וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדר המתלהם תקף את הפועל ירושלים והושעה, בית"ר מגנה את הפוסט הגזעני של חיים לוינסון

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 15:39

המתיחות הגדולה בין הירושלמיות אחרי הדרבי זלגה לרשת בסוף השבוע עם מסרים מאיימים ופוסט גזעני. לוינסון הביע חרטה: "טעיתי, סליחה, מתנצל". השדר אלעד עמדי הושעה מרדיו ירושלים אחרי הקריאה לאלימות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.1/ספורט1

המתיחות הגדולה בין בית"ר ירושלים להפועל ירושלים זלגה בסוף השבוע לרשתות החברתיות, בעקבות האיומים שהשמיע שדר "רדיו ירושלים", אלעד עמדי, נגד אוהדי הפועל, כאשר לדבריו, "אני אוכיח לכם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר בגלל אנשים כמוכם". אחרי הדרבי אתמול (1:1) גם העיתונאי חיים לוינסון עורר סערה ברשת עם פוסט, שגרר גינויים רבים.

סחטו את הלימון: בית"ר ירושלים הוציאה מעצמה את המקסימום
הרווח כולו שלהם: הפועל ירושלים רשמה ניצחון כפול בדרבי

עמדי אמר ש"אני ועוד הרבה מאוד חברים, אוהדי בית"ר ירושלים, מוכנים להגיע למשחקי הפועל באופן קבוע, לא כדי לתמוך בקבוצה היריבה - אלא לעמוד ולראות מי גבר, מהשמאלנים הקיצוניים, האנרכיסטים החלאות האלה, זה אותם אנשים שרוצים להרביץ לחיילי צה"ל רובם 'שוברי שתיקה' ו'בצלם' וכל הארגונים שונאי ישראל, שהשתלטו על האצטדיון, ומאיימים על אוהדי הפועל שאם הם יביאו לאצטדיון דגלי ישראל הם יקבלו מכות... אז אני מגייס כרגע אריות, שרוצים לעמוד שם כל המשחק ... ואני רוצה לראות גבר אחד ... החלאות האנרכיסטיות האלה שזורקים דגל ישראל... אני אוכיח לכם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר על מישהו כמוכם. זה לא איום, זו הבטחה".

מהפועל ירושלים נמסר כי "נדהמנו להאזין לדברים, מדובר בחציית גבול שמדליקה את כל הנורות האדומות. אנחנו רואים בחומרה רבה את ההתבטאויות הפרועות, הדיבתיות והמתסיסות הללו, לא כל שכן ערב משחק דרבי".

מרדיו ירושלים נמסר: "אנחנו מגנים כל אלימות ועידוד אלימות, פיזית ומילולית, רדיו ירושלים מתנער מכל אמירה לאלימות כפתרון. ההנהלה עורכת בדיקה בנושא ומטפלת בו בכל הרצינות. עד לסיום הבדיקה, השדר אלעד עמדי מושעה מרדיו ירושלים והתוכנית 'עמדינ' בחופשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כצפוי גם אתמול נרשמה מתיחות בין המועדונים, כאשר בשער השוויון של הפועל המאמן זיו אריה הסתובב לקהל וחגג בצורה מתריסה, אחרי שלדבריו ספג קללות כל המשחק. אחרי הגינוי של הפועל ירושלים על שדר הרדיו, גורמים בבית"ר ירושלים אמרו: "ראינו טוב מאוד את ההתגרויות של הספסל של הפועל ירושלים, אז בואו לא נהיה תמימים, כולל איומים וצרחות כלפי הקהל שלנו".

בנוסף בבית"ר הביעו הבוקר שאט נפש מהציוץ של העיתונאי חיים לוינסון, אוהד הפועל ירושלים, שלדברי גורמים במועדון "צייץ ציוץ גזעני ודוחה ואחר כך מחק אותו לאחר מתקפה מאוהדי בית"ר שהציפו אותו ואף גרמו לחסימת החשבון שלו".

לוינסון מחק את הציוץ הפוגעני שלו, שבו נראית תמונה עם יציע עם אוהדי בית"ר והכיתוב "שעת ההאכלה של הקופים הגיעה", מאחר שלדבריו, "הייתה לי שיחה ארוכה עם אוהד בית"ר. דיבר איתי באריכות על הסטיגמה שיש על אוהדי בית"ר והנטייה לתאר אותם בכינוי גנאי שהרבה פעמים מערבים סטריאוטיפים שלילים כלפי מזרחים. הציוץ שלי התייחס לקבוצה שרוצה לתת לנו מכות וכשלתי בביטוי שאין מקומו לא בטוויטר ולא במגרש כדורגל. הייתי צריך להיות רגיש יותר בנושא. טעיתי, סליחה, מתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully