וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח כולו שלהם: הפועל ירושלים רשמה ניצחון כפול בדרבי

8.1.2023 / 7:10

האדומים השיגו הכנסה גדולה וסיימו עוד דרבי באווירת ניצחון. אופק ביטון: "גם ב-100 מסירות באימון מלמוד לא ייתן לי כדור כזה"

תקציר ה-1:1 הדרמטי של הפועל ירושלים מול בית"ר ירושלים/ספורט1

עוד לפני הצד המקצועי, הפועל ירושלים רשמה אתמול (שבת) הכנסה יפה של קרוב למיליון שקל לאחר שקרוב ל-12 אלף אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו למשחק בטדי ורכשו את כל הכרטיסים ליציעים הדרומי והמערבי. בתחילת השבוע שעבר חששו במועדון כי לא תגיע כמות גדולה של אוהדי בית"ר למשחק אך בסופו של דבר הייתה שביעות רצון גדולה מההכנסה, מה גם שמשום שבית"ר לא הסכימה למחיר אחיד לקהל חוץ של 60 שקל, מחיר של 90 שקל לכרטיס הגדיל את הכנסת האדומים.

בצד המקצועי אופק ביטון הציל את הדרבי את הזה עבור הפועל ירושלים וקבע 1:1 דרמטי. בסך הכל הקבוצה של זיו אריה עלתה עם יותר ביטחון לדרבי הזה, הבידודים של ג'ורדן בוטאקה בשמאל וגיא בדש בימין הטרידו את בית"ר, אך בתקופה בה הקבוצה מתקשה לייצר מהדקות הללו שערים, לפעמים צריך גם את טיפת המזל. או כמו שאופק ביטון אמר בסיום: "מלמוד באימון ב-100 מסירות לא ייתן לי כדור כזה, אולי אחד".

אחרי השער הדרמטי הגיעו ההקנטות של זיו אריה ואדליי לאוהדי בית"ר. חלק מהקהל היריב הגיב בהשלכת חפצים לכיוון השוער, השופט ציין זאת והקבוצה הצהובה-שחורה תעמוד לדין.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם אופק ביטון. דני מרון
אלילת המזל היתה לצדו. אופק ביטון/דני מרון

זיו אריה ויתר על שחקן בשלישיית הקישור והימר על התקפה, אך לא קיבל יותר מדי מסדריק דון. הוא שיחק על החולשות של בית"ר בהגנה ולחץ את ירדן שועה ודנילו אספרייה, אך בסופו של דבר הם אאלה שגרמו לשער יתרון, כאשר אספרייה כבר תופקד כחלוץ. אריה עדיין לא מקבל תפוקה מוויליאם טוגי ולכן דקות טובות של הקבוצה לא באות לידי ביטוי בשערים, כאשר גם בדש ובוטאקה צריכים לספק מספרים טובים יותר.

לאחר שכבר כמעט כולם השלימו עם הפסד, לפחות הקבוצה סיימה באווירת ניצחון. הפועל ירושלים מסכמת שני דרבים בליגה על ניצחון ותיקו, ונראה שיש סיכוי לא רע שיהיו עוד שני מפגשים בפלייאוף העליון. הדרבי הירושלמי הכניס המון חיים לכדורגל בעיר ולשני המועדונים, משחקים של 15 אלף איש ומעלה, יריבות, הקנטות, הרבה עצבים ואנרגיות אמיתיות של כדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully