וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא מחכה לשחר, פיירו מחכה לשערים, מכבי חיפה תקדם את עסקת קארצב

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 8:22

מכבי חיפה לא מרוצה מהיכולת מול נס ציונה אבל "לא מתנצלת", היפנים לוחצים על לביא שמצפה לשחרור מהבעלים, הקבוצה תקדם את הטרייד המורכב עם נתניה על קארצב, פיירו המתוסכל "מלמל" על הספסל אחרי ששוב לא כבש

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

1. מכבי חיפה סימנה אתמול (ראשון) עוד וי אחרי הניצחון על סקציה נס ציונה אך בקבוצה לא שבעי רצון, בלשון המעטה, מהיכולת של הקבוצה, ובצוות המקצועי היו מאוכזבים מהאינטנסיביות של השחקנים במשחק. "אין ספק שאנחנו רחוקים מהיכולת שאנחנו רוצים להציג", אמרו בקבוצה, "אבל אמרנו הרבה פעמים ונגיד שוב, אנחנו לא מתנצלים על ניצחונות. בסוף יש לנו מטרה לזכות באליפות ומה שחשוב זה לנצח משחקים כדי להשיג אותה".

מי שזכו למחמאות היו דולב חזיזה וסאן מנחם. בחיפה העידו שלתחושתם מנחם הציג את היכולת שאפיינה אותו בעונות הקודמות וחזר לעצמו. "סאן שחקן חשוב מאוד בקבוצה", אמר גורם בחיפה, "חשוב שכל השחקנים יחזרו לכושר כי בכולם נשתמש". בחיפה מרוצים מאוד מהתפקוד של חזיזה לכל אורך הקו הימני במערך שלושת הבלמים והוא צפוי לשחק בעמדה זו עוד לא מעט פעמים העונה.

סאן מנחם, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חוזר לעצמו. מנחם, עוד נקודת אור/קובי אליהו
פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה. קובי אליהו
מתוסכל. פיירו/קובי אליהו

2.

מי שזכה למרבית השבחים היה הקפטן נטע לביא שהציג עוד משחק מצוין מבחינתו. בחיפה לא מתכוונים לשחרר את לביא לגמבה אוסקה עד אחרי המשחק מול מכבי תל אביב וכמו כן עדיין במשא ומתן עם היפנים על גובה הפיצוי. היפנים רוצים שלביא יגיע באופן מיידי לקבוצה שמתחילה היום את האימונים שלה לקראת פתיחת העונה ביפן בעוד כחודש. לביא עצמו מצפה מחיפה ובמיוחד מהבעלים יעקב שחר לעמוד במילתו, וההערכה אצל גורמים המעורבים בפרטים שהמעבר יושלם בסופו של דבר אבל רק אחרי המשחק מול מכבי תל אביב. בחיפה ינסו בימים הקרובים להניע מהלך לטובת החתמתו של עדן קארצב ממכבי נתניה כאשר יוצעו לנתניה כמה שחקנים בראשם אביאל זרגרי ונהוראי יפרח כחלק מהעסקה, כשחיפה כמובן גם תוסיף סכום כספי.

10 ניצחונות ליגה ברצף: מכבי חיפה גברה 0:2 על סקציה נס ציונה
בכר על לביא: "זה לא משחקו האחרון". חזיזה: "לא עוזב"

אנז' פרדי פלומן שחקן סקציה נס ציונה לפני דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
שוב במיטבו. חזיזה/קובי אליהו

3.

מי שיצא מאוכזב מאוד מהמשחק הוא החלוץ פרנזי פיירו. החלוץ נמצא בבצורת מתמשכת ורצה מאוד להבקיע. כאשר נשרק פנדל לטובת חיפה פיירו ביקש מדולב חזיזה ועומר אצילי לתת לו לבעוט ואחרי כחצי דקת שכנועים אצילי התרצה והעניק לפיירו את הזכות לבעוט. בספסל של חיפה לא אהבו את המהלך ועוזר המאמן גיא צרפתי צעק לעבר השחקנים "רק עומר בועט". כשהוחלף פיירו היה עצבני מאוד על הספסל ולא הפסיק למלמל.

"ברור שפיירו היה מאוכזב", העיד אחד השחקנים, "הוא רצה כל כך להבקיע וראו את זה אבל בסוף יש רשימת בועטים ולפי זה הלכו". גם בצוות המקצועי הבהירו שמלכתחילה אצילי נרשם על הלוח כבועט הםנדלים. "במצב של יתרון כל כך שביר אין זמן לניסיונות", הסביר גורם במועדון, "פרנזי מאוכזב כי הוא מתוסכל מהתקופה שהוא עובר אבל אנחנו סומכים עליו שיחזור לכבוש והרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully