וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "יכולת בינונית הספיקה. לביא? זה לא המשחק האחרון שלו"

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:2 על סקציה נס ציונה: "פעם ראשונה שקהל חוץ ממלא אצטדיון. מאמין שדוד ינוח ויחזור במשחק הבא". חזיזה: "אני לא עוזב"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על סקציה נס ציונה/ספורט1

בעונה שעברה רצתה מכבי חיפה להשוות את שיא המועדון ולהשיג ניצחון ליגה 11 ברציפות, אבל נעצרה על 10 בעקבות 1:1 ביתי מול הפועל ירושלים. הערב (ראשון) גברה האלופה 0:2 על סקציה נס ציונה בפתח תקוה לעיני כמעט 10 אלף אוהדים ירוקים, החזירה את יתרונה בפסגת ליגת העל לשש נקודות ושוב עומדת על 10 ניצחונות רצופים, כשבשבוע הבא היא תארח את... הפועל ירושלים. האם התסריט יחזור על עצמו?

דין דוד כבש מחזור חמישי ברציפות, אבל גם נפצע בעת ההבקעה והוחלף בעקבות "רגל עץ". כזכור, מהמשחק נעדרו צ'ארון שרי שקיבל מנוחה, פייר קורנו הפצוע ומוחמד אבו פאני המוצהב.

מכבי חיפה תדרוש מנטע לביא להישאר עד אחרי המשחק מול מכבי תל אביב
הדרבי התל אביבי יהיה בשבת, פורסמו גם מועדי רבע גמר הגביע
"נקודה תהיה הישג": הפועל תל אביב מכינה הרכב הגנתי לבאר שבע

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא עוזב, לפחות כרגע. נטע לביא/קובי אליהו

המאמן ברק בכר הודה אחרי הניצחון: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאני סומך עליהם. יש נטייה להוריד אחרי ניצחונות כמו בדרבי, אבל סמכתי עליהם. גם דיברנו על הקהל שמילא אצטדיון במשחק חוץ - לדעתי פעם ראשונה שקורה דבר כזה - ולשמחתי עשינו את מה שצריך במשחק".

ההחלטה לשמור על אותו מערך: "זה נותן לנו חופש לעשות דברים בהתקפה. גם אם הבקיע רק בפנדל, עומר עשה את זה וגם הגיע לו. בסך הכל אני חושב שהמשחק היה בסדר, יכולת בינונית הספיקה לנו".

על פציעת דין דוד: "הוא קיבל מכה, זו לא מתיחה או משהו. זה רגל עץ כמו שמכנים את זה. מקווה שזה לא ברמה חזקה ואני מעריך שהוא ינוח כמה ימים, יטופל ויעמוד לרשותנו בשבוע הבא".

אם נטע לביא שיחק הערב בפעם האחרונה במכבי חיפה לפני המעבר ליפן: "זה לא אמור להיות המשחק האחרון שלו, אני לא מבין את הפרסומים. כל עוד הוא פה אנחנו נשתמש בו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דין דוד, חלוץ מכבי חיפה. קובי אליהו
בכר מאמין שהוא יחזור נגד הפועל ירושלים בשבוע הבא. דוד/קובי אליהו

דולב חזיזה אמר: "היה קשה מאוד, חזרתי מפציעה שקצת הסתבכה לי. לא חשבתי שזה ייקח כל כך הרבה זמן, אבל חזרתי טוב ואני שמח שברק נתן לי את המושכות בדרבי וגם עכשיו. אני צריך לחזור לכושר, אני מרגיש שהחדות חוזרת ואני שוב בעניינים ויכול לעזור לקבוצה. ברק יודע שאני יכול לעשות מה שהוא מבקש בעמדה הזו על הקו, הוא סומך עליי ואני יודע שאני עושה את הדברים כמו שצריך. אני מקווה שאני משמח אותו ומקווה שכקבוצה נשמור על הדרך".

לקראת הפועל ירושלים: "זה הגורל, לפעמים הוא מחכה לך בפינה. אם בעונה שעברה נעצרנו מולם אחרי 10 ניצחונות, אני מקווה שהפעם בעזרת הקהל נעשה את זה. אני שמח, מאושר פה ולא עוזב בינואר. הקהל אוהב אותי ואני אותו".

עומר אצילי, דולב חזיזה, שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
"לא עוזב". חזיזה חוגג עם אצילי/קובי אליהו

המאמן המנוצח שלומי דורה אמר אחרי משחקו הראשון בנס ציונה: "הדבר האחרון שרצינו זה להישאר עם המחמאות ולא עם הנקודות, אבל אנחנו יוצאים מעודדים ובהבנה שיש עם מה לעבוד. פערי הרמות גדולים וזה בא לידי ביטוי בשני מצבים נייחים וחבל, כי החזקנו את מכבי חיפה רחוקה מהשער. בחצאי המצבים שלנו לא היינו מספיק חדים".

אם ישמור על כדורגל התקפי: "לא באנו להסתגר ולהתבטל, כשהכדור היה אצלנו אנחנו ניסינו לשחק וצריך להבין שמכבי חיפה זו קבוצה שכשהיא רוצה לחטוף, היא חוטפת. מכבי חיפה לא הגיעה למצבים קורצים, אבל נפלנו בקרן ובפנדל וחבל. ידענו שגם אם ניקח נקודות זה בונוס, הליגה האמיתית שלנו היא במשחקים האחרים. גם ההגנה היום עמדה יפה והמחליפים היו בסדר, אי אפשר לבוא בטענות למשחק ההגנתי".

על חזרתו לליגת העל: "לא הייתי הרבה זמן, הגעתי לליגה הלאומית כדייר מזדמן והפכתי לדייר קבע, אבל ההזדמנות הגיעה ואעשה את הכל כדי שהיא לא תברח".

אלמוג בוזגלו הוסיף: "זה טוב שציפו מאיתנו לכבוש. החמצנו ב-0:0 וזה יכול היה לשנות את המשחק, אבל נפלנו על הדברים הקטנים ובפערי רמות כאלה אתה נענש. שלומי דורה הגיע עם המון מוטיבציה, הוא הגיע להוכיח את עצמו בליגת העל וכולנו רוצים להוכיח שאנחנו ראויים להישאר. אנחנו משחקים כדורגל התקפי ויפה ואנחנו עם הפנים קדימה".

שלומי דורה מאמן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
שב לליגת העל אחרי כחמש שנים. דורה/קובי אליהו

סקציה נס ציונה, שמוצאת עצמה כעת מתחת לקו האדום, תתארח בשבת ב-15:00 אצל הפועל תל אביב, במשחק שיוציא לדרך את המחזור ה-18 בליגת העל. מכבי חיפה כאמור תשחק למחרת בבית מול הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully