וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקבל מנוחה: צ'ארון שרי מחוץ לסגל מכבי חיפה מול נס ציונה

הקשר המצוין סובל מממתיחה קלה ורגישות בשריר הירך האחורי ואמור לשוב לסגל מול הפועל ירושלים, הירוקים טענו כי נותר בחוץ "לאור העומס הרב". חזיזה אמור להמשיך ב-11. דורה יבצע מספר שינויים בבכורה שלו בצד השני, פלומן אמור לפתוח, עופרי ארד מועמד

תקציר: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה 1:3/ספורט1

סקציה נס ציונה

שלומי דורה יערוך את הבכורה המחודשת שלו בליגת העל. לדורה היו שלושה אימונים בלבד עם קבוצתו החדשה לפני המשחק נגד הירוקים, כאשר בתדריך הטקטי לקראת ההתמודדות, הוא שם דגש בעיקר על החלק הקדמי עמוס הכשרון של החיפאים והראה לשחקנים קטעי וידאו על משחק הלחץ הגבוה של דין דוד, עומר אצילי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי ושאר השחקנים שמצטרפים להתקפה.

דורה מתכנן מספר שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו במשחקים האחרונים, בליגה ובגביע, כאשר בתרגול האחרון מסתמן שעומרי בן הרוש יפתח בעמדת המגן השמאלי, יחד עם סטפן אקה ואבובאקר קייטה שיפתחו כבלמים. דורה התלבט בין דור כוכב וסתיו ישראלי בעמדת המגן הימני, ורק לקראת המשחק יקבל החלטה סופית. מוחמד אוסמן ועילאי טרוסט יפתחו בקישור האחורי, כאשר אנז' פרדי פלומן ואלמוג בוזגלו יצטרפו ללבאן קוטאליה בחלק הקדמי.

בנס ציונה כבר מתכננים שינויים בחלון ההעברות שנפתח בשבוע שעבר ושמו של עופרי ארד עלה על הפרק כחיזוק אפשרי לחוליית ההגנה. ארד, צפוי לעזוב את מכבי חיפה במהלך השבועות הקרובים ונס ציונה תנסה לצרף אותו, כאשר אחרי המשחק בין הקבוצות, אמורה להיות פנייה רשמית לראשי הירוקים.

עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
על הכוונת. ארד/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה

הירוקים יתארחו הערב (ראשון, 20:15 בספורט4) אצל סקציה נס ציונה, כשהערכה היא שכ-7,000 אוהדים ילוו אותם ויעניקו תחושה של משחק ביתי באצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח תקוה. בחיפה רוצים למנף את הניצחון הגדול בדרבי גם לליגה, אך המאמן ברק בכר הזהיר את חניכיו משאננות. צ'ארון שרי נותר מחוץ לסגל לאור העומס הגדול שהיה עליו ("כחלק מחלוקה ובקרת עומסים בסגל", לפי הירוקים), ובשל מתיחה קלה ורגישות בשריר הירך האחורי. בבדקיות שעבר לא התגלה קרע, וככל הנראה מדובר במתיחה קלה מאוד, כשהוא אמור לשוב לסגל מול הפועל ירושלים במחזור הבא. פייר קורנו פצוע וייעדר גם כן כאשר דולב חזיזה עשוי להמשיך בהרכב. התלבטות נוספת היא במרכז ההגנה, בין דילן בטובינסיקה לעבדולאי סק.

נטע לביא מחכה לסוף סאגת העברתו ליפן, כאשר בסביבתו מבהירים שהקשר נחוש לצאת לחו"ל ולשחק בגמבה אוסקה. בחיפה כמובן רוצים תחליף, הירוקים מבינים שהטרייד על עדן קארצב אינו ייצא לדרך ככל הנראה, ומלבד באסם זערורה שהגיע עולה שובב שמו של גוני נאור מהפועל ירושלים כאופציה. הירוקים היו רוצים מאוד לראות את חמודי כנעאן מגיע ומוכנים גם לייצר טרייד דומה לזה שהיו מוכנים מול מכבי נתניה, אך בשלב זה עושה רושם שגם הבעלים של מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן לא מעוניין במתווה שכזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ינוח. שרי/מאור אלקסלסי

בכר דיבר לקראת המשחק ואמר: "סקציה נס ציונה מגיעה עם מאמן חדש (שלומי דורה) וברור יש לזה אפקט, אבל צריך לדאוג לבטל את זה. אנחנו רוצים להמשיך את היכולת מהדרבי אבל גם לתקן את מה שהיה נגד הפועל באר שבע כי לא שכחנו את היכולת הלא טובה שלנו מולם".

כנשאל איך מורידים את השחקנים לקרקע אחרי התבוסה שהנחילו בדרבי אמר: "יש לנו חוק 24 שעות. שמחנו, אבל נבוא למשחק חוץ נגד קבוצה מסוכנת ולא נוריד לרגע את הרגל מהגז". לשאלה אם הוא מתכונן לבונקר של נס ציונה אמר: "יש שם מאמן חדש וקבוצה שיודעת לשחק כדורגל, אבל לא יודע איך המשחק יתפתח". על כך שהקבוצה קרובה שני משחקים להשוואת שיא הניצחונות הרצופים של המועדון אמר המאמן: "שבירת שיאים פחות מדבר אליי. אנחנו רוצים לעשות עוד צעד בדרך למטרה שלנו. שיאים זה טוב ונחמד, אבל יש מטרה אחת גדולה ובגלל זה בכל משחק צריך לתת את הכל".

גם שון גולדברג התייחס למשחק ואמר: "כל משחק הוא על שלוש נקודות, גם נגד הקטנות וגם נגד הגדולות. אנחנו במומנטום מאוד חיובי ורוצים למנף את היכולת של הדרבי למשחק הבא".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רוצה לבטל את אפקט המאמן החדש. בכר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* תשעה מפגשים היו בין שתי הקבוצות בכל המסגרות, כשהראשון הסתיים ב-1:1 באוגוסט 1966 ובשמונת הבאים ניצחה מכבי חיפה.

* מכבי חיפה מגיעה אחרי תשעה ניצחונות ליגה רצופים. בעונה שעברה היו לה 10 ברצף.

* סקציה נס ציונה כבשה 10 שערים בחמשת המחזורים האחרונים, לעומת תשעה שערים בלבד ב-11 המחזורים הראשונים.

* נס ציונה היא קבוצת המחצית הראשונה הגרועה בליגה כרגע. רק פעמיים ירדה להפסקה ביתרון (פחות מכל קבוצה אחרת) וספגה 16 שערים עוד לפני ההפסקה (כמו הפועל תל אביב).

* דין דוד מצא את הרשת בכל ארבעת המחזורים האחרונים וגם בדרבי בגביע באמצע השבוע. בעונה שעברה קבע שיא אישי של שישה משחקי ליגה בהם כבש, ובכולם מכבי חיפה ניצחה.

* שלומי דורה חוזר לאמן בליגת העל אחרי יותר מחמש שנים, מאז שפוטר מהפועל עכו באוקטובר 2017. את מכבי חיפה, בדרבי הפרטי שלו, פגש 13 פעמים בליגת העל והשיג שלושה ניצחונות עם שלוש קבוצות שונות: בני סכנין, הפועל חיפה ועכו במפגש האחרון, כחודש לפני שפוטר.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 10358

משחקי המחזור ה-17:

שבת, 15:00: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט3)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully