וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד מאסו בשמועות: "טרייד על כנעאן? רק תמורת אצילי, שרי ודוד"

7.1.2023 / 11:00

הקבוצה מעיר הנמל לא שוקלת לוותר על הכישרון שלה עבור שחקנים ממכבי חיפה: "אין שום משא ומתן". ג'קי בן זקן רואה בכנעאן כישרון ברמתם של סולומון ועבדה, ומייעד אותו למעבר גדול לאירופה

תקציר ה-1:1 של מ.ס. אשדוד מול הפועל ירושלים/ספורט1

במ.ס. אשדוד מאסו בהתעסקות התקשורתית סביב שחקן הקבוצה חמודי כנעאן והאפשרות שיעבור בטרייד עם שחקנים של מכבי חיפה צפונה לכרמל. הבעלים ג'קי בן זקן כבר מזמן הגדיר את כנעאן כ"כדורגלן טופ" עבור הכדורגל הישראלי והוא מייעד אותו למעבר גדול ומשמעותי לאירופה. בימים האחרונים, אחרי שנפתח חלון ההעברות, החלו להתפרסם לא מעט ידיעות על טרייד הנרקם בין מכבי חיפה למ.ס. אשדוד, כשבמסגרתו יעברו שחקנים תמורת כנעאן.

הבוקר (שבת) הבהירו במ.ס. אשדוד באופן רשמי: "הטרייד היחיד שיכול להיות על חמודי כנעאן עם מכבי חיפה הוא על עומר אצילי, צ'ארון שרי ודין דוד". עוד הוסיפו באשדוד כי "אין שום משא ומתן עם מכבי חיפה לגבי כנעאן וכל הפרסומים בעניין הם לא יותר מגיבוב של שטויות ופרי דמיונה של התקשורת".

מוחמד כנעאן שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. דני מרון
"אין משא ומתן עם מכבי חיפה". כנעאן/דני מרון

כזכור, כנעאן הגיע לאשדוד ממכבי חיפה בגיל נוער, התפתח במ.ס. אשדוד וכעת הוא מעניין את כל צמרת הכדורגל הישראלי, אך בן זקן הוא רואה בו שחקן מהרמה של מנור סולומון וליאל עבדה, ובגלל זה אמר בעבר שתג המחיר שלו צריך להיות סביב 4 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully