וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקודה תהיה הישג": הפועל תל אביב מכינה הרכב הגנתי לבאר שבע

אצל האורחת מודים: "יש לנו הרבה בעיות, רוצים לעבור את המשחק בשלום". גורפינקל עשוי להיות הבלם השלישי. ברדה: "ספגנו חמש פעמים בשני משחקים מולם - זה יותר מדי" (ב', 20:30)

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל באר שבע

אחרי ההפסד למכבי חיפה, בבאר שבע יודעים שהם יצטרכו לחזור מהר למסלול הניצחונות כדי שהפער מהפסגה לא ייעשה גדול מדי. המאמן אליניב ברדה דיבר לקראת המפגש מול הפועל תל אביב (שני, 20:30), שעשתה חיים לא פשוטים לקבוצה מבירת הנגב בשני המשחקים האחרונים: "הפועל תל אביב חזקה מאוד, היא כבשה נגדנו חמש פעמים בשני משחקים ומאוד מקווה שמחר נשמור על שער נקי, זו צריכה להיות המטרה הראשונה. לספוג חמש פעמים בשני משחקים מולם זה יותר מדי".

ברדה גם נשאל על ההפסד למכבי חיפה, בו באר שבע שלטה מבחינת הגעה למצבים אך חזרה לנגב בידיים ריקות: "צריכים להמשיך את הדברים הטובים שעשינו במשחק נגד מכבי חיפה. זו תחושה מוזרה לחזור בידיים ריקות אחרי משחק כזה טוב. מהצד השני זה יכול לתת לשחקנים המון ביטחון ואמונה בעצמם ובעבודה שהם עושים. המשחק הזה הוא כבר היסטוריה, למדנו ממנו ונשתפר. אם נייצר מספר מצבים כזה מסיבי כמו נגד חיפה, הכדורים ייכנסו".

מבחינת הסגל, ברדה ציין כי החלטה בנוגע לאיאד אבו עביד תתקבל לאחר האימון המסכם, כאשר איתי שכטר חולה ואדריאן פאון ומראינו באריירו הפצועים ייעדרו: "באריירו מתאמן באופן כמעט מלא עם הקבוצה, אך הוא צריך עוד קצת זמן".

המאמן התייחס גם לתומר יוספי, שהושאל להפועל חיפה והבקיע בבכורה שלו: "הוא שאף לקבל דקות משחק משמעותיות, וכשהבין שהוא יכול לקבל את זה כמושאל ופנה אליי, לא עמדתי בדרכו. שמח שהוא כבש בבכורה, מקווה שייצר שם המשכיות ושיחזור מהדלת הראשית".

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מכוון לשער נקי. ברדה/דני מרון

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תצא מחר למשחק חוץ קשה בטרנר כאשר במועדון מודים: "אם נוציא נקודה זה יהיה הישג, יש לנו הרבה בעיות וכולם רוצים לעבור את המשחק בשלום". בצד המקצועי, סלובודן דראפיץ' מתלבט בין ארבעה לחמישה שחקני הגנה. אנטואן קונטה וסתיו למקין לא כשירים, כאשר אל אדי גוטליב ואור ישראלוב עשוי להצטרף יהב גורפינקל כבלם שמאלי, אם יהיו חמישה בהגנה. במקרה של רביעייה אחורית, שביט מזל או עומר סניור עשויים לפתוח. בקישור ישחקו אל ים קנצפולסקי, דן איינבינדר וגודפריד רומראטו ובהתקפה אלן אוז'בולט וקייס גאנם.

"במשחק בגביע הטוטו כן שיחקנו טוב, אנחנו כן יכולים לשחק טוב ואטרקטיבי, צריכים להאמין שאנחנו יכולים לקחת נקודות", אמר המאמן דראפיץ' במסיבת העיתונאים. "אנחנו צריכים נקודות, אם שיחקנו נגדם טוב בגביע הטוטו אז אנחנו יכולים לעשות את זה גם בליגה. ניצחון על נתניה, סכנין או הפועל חיפה היה נותן הרגשה של פלייאוף עליון, אבל אנחנו בסטטוס קוו ולא מתקדמים. אם היינו משחקים עם קהל מלא בבלומפילד דברים היו נראים אחרת, הם חסרים".

על הביקורות בעקבות חוסר ההצלחה: "כשאתה בקבוצה גדולה אתה רוצה להתרכז בעבודה ופחות קורא ביקורות. רוצה להיות מרוכז בחמה שאני עושה, ביקורות יבואו לפי ההצלחה שלך. הייתי יכול להביא עוד כמה נקודות, יש חוסר מזל".

על רכש אפשרי: "יש רצוי ויש מצוי, זה קשה כשאתה לא מקבל את כל מה שאתה רוצה. יש לנו כמה שמות אבל המצב לא הכי פשוט שיש. פבלו גונסאלס קרע את הרצועה הצולבת וצריכים לראות מה אנחנו יכולים לעשות איתו. צריכים להתחזק עוד ב-3-4 שחקנים, עוד לא יכולים לדבר על שמות ותפקידים. אביב אברהם? אמרתי שאם הוא ישוחרר מנתניה אז ארצה לראות מה קורה שם, אבל זה בגדר רצון כי יש את הצד הכספי".

אלן אוז'בולט הוסיף: "הרגשתי כאבים עד אמצע השבוע, נשארתי קצת בצד אבל עכשיו אני מרגיש טוב, אין כאבים. בבאר שבע יהיה משחק דומה לזה שהיה בגביע הטוטו. קשה מאוד לשחק שם, יהיו לנו את המצבים שלנו ואנחנו במצב שצריכים לצבור נקודות, בשביל זה אנחנו באים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יהב גורפינקל שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
יהיה הבלם השלישי? יהב גורפינקל/דני מרון

טריוויה

* 110 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל תל אביב מובילה 35:45 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

* כל שבעת הניצחונות האחרונים של הפועל תל אביב על הפועל באר שבע היו על חודו של שער. הפעם הקודמת שניצחה בפער גדול יותר: 1:4 ביתי בנובמבר 2012.

* הפועל באר שבע מגיעה לאחר המשחק הראשון העונה בו לא מצאה את הרשת. שני משחקי ליגה ללא שער לא היו לה מאז מרץ 2021, כשהראשון שבהם היה הפסד ביתי 1:0 להפועל תל אביב.

* הפועל תל אביב ברצף של שלוש תוצאות תיקו. ארבע כאלה בזו אחר זו? זה לא קרה לה מאז ספטמבר-אוקטובר 2018, אז היו חמש תוצאות תיקו רצופות, כולל ארבע פעמים 0:0.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טרנר
קהל: 14721

תוצאות השבת:

מכבי נתניה - בני סכנין 0:0
מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 0:3
הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3
הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully