וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתי לעצמי 'שיזדיין העולם, אני חייב לעבור למכבי תל אביב'"

מיכאיל אוסינוב ששיחק במדים הצהובים ב-1997/98, נזכר: "ברוסיה קיבלתי 300 דולר בחודש. מכבי תל אביב הציעה לי פי 15!"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

בשנות ה-90 הכדורגל הישראלי הוצף בזרים בכירים מארצות ברית המועצות לשעבר, שמות שבמציאות הנוכחית היינו יכולים רק לחלום עליהם. אלכסנדר אובארוב, אנדריי באל, איבן ירמצ'וק, ויקטור צ'אנוב, ניקולאי קודריצקי ורבים אחרים - שחקנים שהופיעו על במות מרכזיות בכדורגל העולמי - נחתו כאן והעלו את הרמה. למה וכמה? כסף כמובן.

אתמול התראיין ברוסיה שחקן העבר מיכאיל אוסינוב, שדווקא לא החזיק בקורות חיים מרשימים מדי, וסיפר כיצד הגיע למכבי תל אביב בעונת 1997/98.

"שיחקתי באורל והמשכורת הממוצעת לשחקן שם הייתה בערך 300 דולר. לא היה מה לחסוך. בדיוק התחתנתי, הייתי צעיר והיו לי הרבה הוצאות. כשמכבי תל אביב פנתה, היא הציעה לי שכר שגבוה פי 15! 4,500 דולר לחודש! חשבתי לעצמי 'שיזדיין העולם, אני חייב להגיע לשם'".

אוסינוב המשיך: "באורל הייתי רגיל שאת הכסף אתה מקבל ביד. במכבי תל אביב סידרו לי כרטיס אשראי וכל המשכרות הלכה לשם. לא הרגשתי את הכסף. אחרי המשכורת הראשונה, אשתי הלכה לחנות תכשיטים וקנתה לשנינו טבעות. אבל באופן כללי לא היינו בזבזנים והצלחנו לחסוך".

מיכאיל אוסינוב (בצהוב) במדי רוסטוב ב-2009. Dmitry Korotayev, GettyImages
אוסינוב (בצהוב) במדי רוסטוב ב-2009/GettyImages, Dmitry Korotayev

"השער המהיר בהיסטוריה של הכדורגל". אוסינוב ב-2011

אוסינוב, היום בן 47, החזיק מעמד זמן קצר באותה מכבי תל אביב של אברהם גרנט ועזב אחרי כחצי שנה לרוטור וולגוגראד ממולדתו. הוא המשיך לשירות ארוך ברוסטוב וסיים את הקריירה ב-2012, אחרי שלוש שנים בליגות חצי מקצועניות. בשנים האחרונות הוא משמש כעוזר מאמן ברוסטוב.

בספטמבר 2011, כששיחק בקבוצת נובוצ'רקאסק בליגה השלישית ברוסיה, הוא כבש שער אחרי 2.68 שניות בבעיטה מהחצי - שער שנחשב למהיר ביותר בהיסטוריה של הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully