וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה נזכרים במטריד מהפועל ראשל"צ: "קזנובה הסובייטי"

איבן ירמצ'וק נזרק מישראל אחרי שהתפשט ועינג את עצמו מול נערות. באוקראינה הוא הורשע בקיום יחסי מין עם קטינה. חברו לקבוצה: "כדורגל? נשים הייתה התשוקה הגדולה של חייו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

בתקשורת הרוסית נזכרו היום (שישי) באחד מהכוכבים הגדולים של הכדורגל המקומי בשנות ה-80, איבן ירמצ'וק שכמובן מוכר היטב לאוהדי הכדורגל בישראל. הכתבה עליו לא עסקה בהישגיו הספורטיביים הגדולים, אלא בכיבושים אחרים והוא כונה שם "קזנובה הסובייטי".

ירמצ'וק שיחק בהפועל ראשון לציון בעונת 1994-95 והיה אחד השחקנים הטובים בישראל, אבל שכנים ליד הדירה שבה הוא גר התלוננו שראו אותו מתפשט לעיני נערות במרפסת ביתו. היו אז כמה גרסאות, על מקרה אחד או יותר, על כך שהוא "רק" התפשט או שהוא גם עינג את עצמו תוך כדי. בכל מקרה, הוא נזרק מהקבוצה וגם מישראל.

היום ציטטו באתר הרוסי sport24 את שחקן העבר אחריק צווייבה, ששיחק עם ירמצ'וק בדינמו קייב ובהמשך בקמאז צ'לני: "ירמצ'וק נחשב לאחד הגברים המבוקשים בקייב בשנות ה-80. הוא ידע איך למשוך בנות, איך לעניין אותן והוא מעולם לא חסך כסף על מסעדות ומתנות".

צווייבה המשיך: "כדורגל? התשוקה האמיתית של חייו הייתה נשים. הוא היה 'משיג' אותן ללא בעיה. היינו יכולים ללכת ברחוב והוא היה קובע דייטים עם תריסר בחורות, בקלות! כששיחקנו בצ'לני, אני זוכר שישבנו יום אחד בחדר ההלבשה - עדיין לא היו אז טלפונים סלולריים - והכיסים שלו היו מלאים בפתקים עם מספרי טלפון של בחורות. אחרי האימון הוא הלך לטלפון הקווי ופשוט התחיל להתקשר לכולן, אחת-אחת".

איבן ירמצ'וק במדי נבחרת ברית המועצות. JEAN-CLAUDE DELMAS, GettyImages
זהר והבריק, אבל רק על כר הדשא. ירמצ'וק/GettyImages, JEAN-CLAUDE DELMAS

ואלרי לובנובסקי, מאמנה האגדי של דינמו קייב, נתן לשחקן הקישור אישור לצאת בערב לבארים ומסעדות ובריאיון ב-2017 ירמצ'וק עצמו הסביר: "אהבתי לבלות, אהבתי לצאת עם נשים. המאמן העלים עין מההרפתקאות שלי כי הוא ידע שאני לא שותה".

על המגרש ירמצ'וק היה אחד השחקנים המבריקים שנחתו כאן. בריאיון לוואלה! ספורט כשנתיים וחצי, אלי כהן שאימן אותו בראשון לציון סיפר: "לא באמת האמנתי שיבוא. איבן ירמצ'וק הגדול, עם 20 הופעות בנבחרת ברית המועצות, דינמו קייב הגדולה, שני מונדיאלים. היו שנים שבהן דיברו עליו כמו שדיברו על רוד חוליט. זה יבוא לראשון? היו פה שחקנים טובים יוצאי ברית המועצות, אבל לא כזה. שחקני כמו קודריצקי וסוקריסטוב היו מסתכלים עליו בהערצה".

מחוץ למגרש, זה כאמור נראה אחרת לגמרי ואל למישהו לחשוב שמדובר ב"סיפורי גבורה" של ירמצ'וק, כי הוא היה רחוק מאוד מלהיות גיבור. בישראל אלו היו תלונות על הטרדות מיניות שמשום מה הסתיימו עם עלייה שלו על מטוס הרחק מכאן, וכששיחק בגרמניה התמכר להימורים ולפי העדויות איבד את מרבית כספו. בשנת 2010 הורשע באוקראינה בבעילת קטינה בהסכמה, נקנס, אבל לא נשלח לעונש מאסר בפועל.

אגב, בריאיון לתקשורת הרוסית ב-2012, אז חגג יום הולדת 50, סיפר על האירועים בישראל: "יצאתי מהמקלחת כשרק מגבת לגופי ותליתי את המגבת לייבוש. זה הרי מה שנהוג בחדר ההלבשה. אתה יוצא מהמקלחת ערום ומתהלך חופשי. אבל מסתבר שבישראל זה עובד אחרת. מדובר במדינה אורתודוקסית ויש בה כללים מאוד נוקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully