וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניקולאי היה מהזרים הטובים ששיחקו פה, אין ויכוח"

16.3.2014 / 19:17

בני יהודה ציינו את יום הזיכרון ה-20 למותו של קודריצקי. דמאיו: "אי אפשר להביא שחקנים כאלה היום". הבת ואלרי: "אל תשתו כשאתם נוהגים, זה כל מה שיש לי להגיד"

אזכרה במלאת 20 שנה למותו של ניקולאי קודריצקי/צילום ועריכה: קובי אליהו

מועדון בני יהודה ציין הערב את יום הזיכרון ה-20 למותו הטראגי של שחקן העבר ניקולאי קודריצקי. האוקראיני, אחד הזרים המוכשרים ששיחקו אי פעם בישראל, הלך לעולמו לאחר תאונת דרכים קטלנית, כשחזר לפנות בוקר מאירוע שערכה נבחרת אוקראינה ששהתה בישראל. בטקס זיכרון שנערך בשכונת התקווה נטלו חלק כל שחקני הקבוצה, אנשי הצוות המקצועי וההנהלה, וגם אלמנתו של קודריצקי, ויקטוריה, ובתה ואלרי. אליהם הצטרפו אוהדים ושחקני העבר, מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס, רוני 'במבי' מאיר ושולי גילארדי, ששיחקו עם קודריצקי במדים הזהובים.

על הקריירה הסובייטית של ניקולאי קודריצקי

ויקטוריה קודריצקי, ואלרי קודריצקי, משה דמאיו, בטקס לזכרו של ניקולאי קודריצקי. קובי אליהו
האלמנה ויקטוריה והבת ואלרי/קובי אליהו

"20 שנה חלפו מאז מותו של ניקולאי קודריצקי", ספד הבעלים משה דמאיו. "את הבוקר של 16.3.94 אני לעולם לא אשכח. שבע בבוקר, מהדורת החדשות בטלוויזיה, וחשבתי שאני הוזה. מודיעים ששחקנה של בני יהודה ניקולאי קודריצקי נהרג בתאונת דרכים. חשבתי שאולי לא שמעתי טוב או לא הבנתי נכון אך לצערי הרב הבשורה היתה אמיתית. הלם אחז בכל עולם הכדורגל הישראלי. ניקולאי היה אחד הזרים הטובים ששיחקו במדינת ישראל ועל זה אין ויכוח. אם ניקולאי לא היה הולך לעולמו בטרם עת, הוא היה ממשיך לשחק בארץ לפחות עוד מספר שנים והיה קובע שיאים שהיה קשה לשבור. הוא היה שחקן ברמה גבוהה מאוד ואני לא חושב שהיום אפשר להביא שחקנים ברמה הזאת".

"אנחנו כמועדון בני יהודה חרתנו על דגלנו לזכור את ניקולאי לנצח", המשיך דמאיו. "אנחנו גאים שנפלה בידינו הזכות ששחקן ברמה כזו שיחק במועדון שלנו ואנחנו גאים שאדם כמו ניקולאי היה חלק מהמועדון שלנו. נמשיך לזכור תמיד את ניקולאי קודריצקי ונתייחד בכל שנה יחד לזכור את זכרו. אנחנו שמחים שמשפחתו, אשתו ובתו נשארו בארץ, ומגיעים אלינו בכל שנה לציין את זכרו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תמונתו של ניקולאי קודריצקי, בני יהודה, במגרש בשכונת התקווה. קובי אליהו
התמונה לזכר קודריצקי בשכונת התקווה/קובי אליהו

"עברו כבר 20 שנים מאז שזה קרה אבל אני עדין זוכרת את הלילה שבו השוטרים הגיעו אלינו לבית", סיפרה בהתרגשות הבת ואלרי, שהיתה בת שלוש כשאביה הלך לעולמו. "הודיעו שניקולאי נהרג וזה היה לילה מאוד קשה. מזג האוויר היה סוער כמו שהיה שלשום, גשום והיתה סערה. תשמרו על עצמכם כשאתם נוהגים כי בשנייה משהו יכול לקרות ואפשר להירדם על ההגה. אל תשתו אם אתם נוהגים וזה כל מה שיש לי להגיד. תודה שכולכם פה ואני מאוד אוהבת את בני יהודה ומאחלת לכם בהצלחה".

אחרי ה-0:0 בבלומפילד, בבני יהודה "מעודדים שלא ספגנו"

בני יהודה בוואלה! ספורט

שחקני בני יהודה בטקס לזכרו של ניקולאי קודריצקי. קובי אליהו
שחקני בני יהודה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully