וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיון בבית הדין נדחה, מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה בבלומפילד

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 10:35

ההתאחדות נעתרה לבקשה של הצהובים-כחולים לקיים את הדיון על קריאות גזעניות לטאלב טואטחה ברביעי הבא. המשמעות: גם אם עונש הרדיוס ימומש, הוא יופעל במשחק הביתי נגד בני סכנין

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי תל אביב תחזור הערב (שלישי) להתאמן אחרי יום מנוחה ויפתחו למעשה בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים בעוד שישה ימים. אוהדי הקבוצה בטירוף לקראת המשחק בטדי ונכון לאמש למעלה מ-5,000 כרטיסים כבר נמכרו לאוהדי מכבי תל אביב. במועדון מקווים לראות הערב באימון את אוסקר גלוך שנעדר בשבת מהמשחק מול מ.ס. אשדוד בגלל מחלה.

אבל לצד הפן המקצועי וההכנות למשחק מול בית"ר ירושלים, במועדון קיבלו בשורות גם בכל הנוגע לדיון בעקבות הקריאות הגזעניות לטאלב טואטחה. כזכור, החשש במכבי תל אביב היה שעונש הרדיוס על תנאי שקיים נגד הקבוצה, יופעל וימומש דווקא במשחק העונה נגד מכבי חיפה. הבוקר החשש הוסר, לאחר שההתאחדות נעתרה לבקשה של הקבוצה לדחות את הדיון בשבוע. המשמעות היא שגם אם יוחלט לממש את העונש, הוא יופעל במשחק הביתי נגד בני סכנין.

במקביל במועדון מכינים את עצמם לקראת הדיון שיתקיים ביום רביעי הבא. מכבי תל אביב יציגו בבית הדין כיצד פעלו לאיתור האוהדים הבודדים שפגעו מילולית בטואטחה, תפסו אותם ושללו להם את המנויים לצמיתות.

טאלב טואטחה, שחקן בני סכנין. אריאל שלום
מכבי תל אביב תציג תכתובות וסרטונים. טואטחה בבלומפילד/אריאל שלום

כמו כן מתכוונים במועדון לתבוע את האוהדים ומסמכים רלוונטיים יוצגו בעניין בבית הדין. במכבי תל אביב יטענו כי מדובר בקומץ של אוהדים, כפי שצוין בדו"ח השופט וששחקני הקבוצה מיהרו לרוץ לעבר טואטחה, לחבק אותו ולסמן לקהל לחדול מההתנהגות. בנוסף לכך יציגו בקבוצה את התכתובות של האוהדים שתמכו בטואטחה ואף את קטע הוידאו מהשבת האחרונה בתום המשחק של סכנין, בו מספר המגן השמאלי כי קיבל חיזוקים מאוהדי הקבוצה שלא הסכימו עם ההתנהגות של אותם 20 שנהמו לעברו.

בקבוצה משוכנעים כי עונש העל תנאי לא יופעל בשל כל הנסיבות הללו וכי הקבוצה תספוג עונש כספי, אותו היא תתבע מאותם אוהדים שאותרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully