וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה: "לימדו אותי - הבן אדם לפני האוהד". מכבי תל אביב איתרה את הנוהמים

4.1.2023 / 7:17

מגן סכנין התקשה להירגע גם אחרי התבוסה: "שלא נחווה זאת במגרשים". הצהובים נגדם עומד עונש על תנאי: "רואים את התנהגותם בחומרה"

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

בני סכנין ספגה אמש (שלישי) תבוסה קשה 5:0 למכבי תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה, אבל זו לא הסיבה היחידה לערב הקשה שעבר עליה. בסביבות הדקה ה-88 טאלב טואטחה הגיע בסמוך לשער 13 באצטדיון בלומפילד לצורך הוצאת חוץ ולדבריו הושמעו כלפיו נהמות מכיוון היציע.

טואטחה היה מאוד נסער, פנה לקוון שעמד בסמוך בכעס ולאחר מכן הלך לכיוון המגרש תוך שהוא מסרב לבצע את הוצאת החוץ. אבי ריקן היה הראשון לנסות להרגיע אותו, תוך שהוא מבקש מהקהל להפסיק. לאחר מכן גם ערן זהבי הגיע להרגיע את מגן סכנין ולבקש מהאוהדים לחדול - ובשלב הזה טואטחה הנסער כבר פרץ בבכי.

אחרי כדקה וחצי שכללה גם שיחה על כר הדשא עם בירם כיאל ופביאן ספורקסלדה, טואטחה חידש את המשחק ושניות לאחר מכן נשמעה שריקת הסיום. המגן היה נסער גם לאחר מכן ולאנשי המועדון וחבריו לקבוצה אמר שהושמעו כלפיו נהמות.

טואטחה כתב בשעות הלילה באינסטגרם: "תודה רבה לכל האנשים ששלחו לי הודעות תמיכה. זה מחמם את הלב. מקווה בשבילי ובשביל כל השחקנים שלא נחווה חוויות כאלה במגרשי כדורגל! תמיד לימדו אותי - הבן אדם לפני השחקן, בן אדם לפני אוהד!".

יש לציין שנגד מכבי תל אביב עומד עונש על תנאי עד סוף העונה על כל עבירה של גזענות. המועדון הוציא הודעת גינוי וכן הצהיר שיפעל להרחיקם לצמיתות: "מספר אוהדים בודדים שנהמו לעברו של שחקן בני סכנין טאלב טואטחה - אינם מייצגים את קהל אוהדי מכבי תל אביב והמועדון רואה את התנהגותם בחומרה. לאחר עבודה שנעשתה מיד עם סיום המשחק, זוהו אותם בודדים על ידי מצלמות האבטחה ובימים הקרובים יפעל על מנת להרחיקם ממשחקי הקבוצה במקביל לנקיטת צעדים משפטיים כנגדם. אוהדים אלו אינם מייצגים את הקהל הרחב של מכבי ושמחנו לראות את שאר אוהדי הקבוצה כמו גם את השחקנים על הדשא מעודדים את טואטחה ומוחים כנגד ההתנהגות שאינה משקפת את רוחו וערכיו של המועדון".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי, לצד שחקן בני סכנין, טאלב טואטחה. אריאל שלום
תקרית מכוערת/אריאל שלום

מאמן בני סכנין, קובי רפואה, התייחס בסיום למשחק: "לא חשבנו שזה יהיה ככה. השערים שספגנו בהתחלה היו מהתקפות מעבר, כשאנחנו תוקפים והם תופסים אותנו. לא היינו מספיק אגרסיביים וקשה ככה, נגד קבוצה כזו בבלומפילד. אחרי ה-3:0 וההרחקה כבר חיכינו שהמשחק הזה יסתיים. התחושות לא נעימות. השחקנים חסרי ביטחון, צריך להרים אותם, אנחנו לא מצליחים לעשות דברים בסיסיים. צריך להתאושש מהר כי בעוד כמה ימים יש לנו משחק נגד מכבי נתניה על שש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully