וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על עזיבת ולאדן איביץ': "ההחלטה הייתה קשה"

3.1.2023 / 21:51

דקות ספורות אחרי ה-0:5 על בני סכנין, הודיעו הצהובים רשמית על סוף דרכו של המאמן, הסרבי ירוויח כשני מיליון יורו לעונה ברוסיה: "זה אתגר. משוכנע שמכבי תמצא מאמן טוב שימשיך את שהתחלנו". קראנקה הוא אחד משני המועמדים

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5/ספורט1

הקדנציה השנייה של ולאדן איביץ' במכבי תל אביב הגיעה לסיומה הרבה יותר מהר מהצפוי, וכעת זה סופי ורשמי. הצהובים הודיעו הערב (שלישי) לאחר ה-0:5 הקל בגביע מול בני סכנין על עזיבתו של הסרבי, שכעת צפוי להתמנות רשמית למאמנה של קרסנודאר מהליגה הרוסית. הודעה על מחליפו צפויה להגיע בהמשך, כשאחד משני המועמדים המובילים כרגע הוא אייטור קראנקה הספרדי.

הסרבי, שהוביל את הצהובים לשתי אליפויות בקדנציה הקודמת שלו לישראל, חתם בקיץ האחרון על חוזה לשנה עם אופציה לאחת נוספת, אך כאמור עוזב כעת כעבור חצי עונה בלבד. איביץ' קיבל הצעה מפתה וגבוהה (כ-2 מיליון יורו לעונה, לעומת 800 אלף יורו במכבי תל אביב), בקרית שלום החליטו לא לעמוד בדרכו והם אף יפוצו כספית על ידי קרסנודאר.

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך עם המאמן ולאדן איביץ'. אריאל שלום
מהר מהצפוי. ולאדן איביץ' הערב עם אוסקר גלוך/אריאל שלום

איביץ' אמר אחרי המשחק: "אני מאחל רק טוב למשפחת מכבי, לכל מי שבמועדון, למיטש, כמובן לאוהדים. ההחלטה לא הייתה פשוטה. אני בטוח שמכבי תמצא מאמן טוב והוא ימשיך את מה שהתחלנו - אני מקווה שאפילו יותר טוב - ואני מקווה שמכבי תזכה באליפות".

על ההחלטה לעזוב אמר: "אנשים יכולים לחשוב מה שהם רוצים. זה אתגר, זו ליגה יותר חזקה. אני צעיר ואני רוצה לנסות לעשות משהו חדש".

המאמן העוזב סיכם: "אם צפיתם במשחקים שלנו אתם יודעים שכבשנו הכי הרבה בליגה וספגנו הכי מעט. יצרנו הכי הרבה מצבים ובהבדל גדול. לפעמים לא היה לנו מזל, נגד נס ציונה, אשדוד, קרית שמונה. אני חושב שהגיע לנו לנצח במשחקים הללו".

במסיבת העיתונאים הוסיף איביץ': "אני רוצה להודות למשפחת מכבי, לכל האנשים שעובדים במועדון, לאוהדים, ובעיקר לשחקנים שלי על ה-5-6 חודשים הללו. אני רוצה להודות גם למיטש גולדהאר, שנתן לנו כוח להמשיך הלאה ולהצליח כמה שאפשר. זו לא היתה החלטה קלה לאף אחד, מיטש הוא ג'נטלמן גדול. אני מתנצל אם אכזבתי את האוהדים, נתתי את כל כולי בחודשים הללו. ברור לי שהיינו יכולים להיות טובים יותר, אבל מכבי רק תלך ותשתפר. אני הולך לאתגר חדש בליגה חזקה יותר, וזו הסיבה היחידה, אנשים יכולים לחשוב מה שהם רוצים. שתי הקדנציות שלי שונות לגמרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אריאל שלום
פרידה בטעם טוב. איביץ'/אריאל שלום

איביץ' עוזב את מכבי תל אביב כשהיא במקום בשני בטבלת ליגת העל, שש נקודות מתחת למכבי חיפה המוליכה. תחתיו הצהובים עלו לרבע גמר גביע המדינה, אך כמו בקדנציה הקודמת, גם הפעם מכבי תל אביב לא העפילה איתו לשלב בתים באירופה כשהודחה על ידי ניס בפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג.

קרסנודאר ממוקמת במקום השמיני בליגה הרוסית אחרי 17 מחזורים, אך בשבעת המחזורים האחרונים ניצחה רק פעם אחת. אדוארד ספרשטיין הארמני הוא מלך השערים והבישולים שלה ויש לה זרים מסקרנים נוספים כמו ג'ון קורדובה הקולומביאני שהצטרף מהרטה ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully