וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בחרה בקראנקה, שאמור לחתום. השחקנים כבר עודכנו

4.1.2023 / 0:10

הצהובים בחרו במאמן הספרדי בן ה-49 מבין שני המועמדים הסופיים שהיו. בלם העבר של ריאל מדריד נחשב לאחד האנשים הקרובים לז'וזה מוריניו ואימן מול ולאדן איביץ' באנגליה

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי תל אביב בחרה באייטור קראנקה מבין שני המועמדים הסופיים שהיו לה והספרדי אמור לחתום בקבוצה. גם השחקנים יודעים זאת ודיברו על כך הערב (שלישי) בבלומפילד, אחרי שהמאמן ולאדן איביץ' נפרד מהם בחדר ההלבשה בתום משחק הגביע מול בני סכנין (0:5) כשהוא עם דמעות בעיניו.

במכבי תל אביב משוכנעים שקראנקה יידע להעביר את הקבוצה מתקופת איביץ' לתקופה אפילו יותר טובה ובטוחים שהמעבר הזה בין המאמנים לא יפגע במאבק האליפות. אגב, קראנקה ואיביץ' נפגשו בליגת המשנה באנגליה כאשר הספרדי אימן את בירמינגהאם והפסיד לווטפורד של הסרבי 1:0 בדצמבר 2020.

קראנקה בן ה-49 נחשב לאחד האנשים הקרובים לז'וזה מוריניו בעולם הכדורגל ושימש כעוזר שלו בריאל מדריד. מאז שעזב את הבלאנקוס ב-2013, הוא הספיק לשמש כמאמן הראשי במידלסברו במשך ארבע שנים ובנוסף עמד על הקווים של נוטינגהאם פורסט, בירמינגהאם סיטי וגרנאדה. את ההצלחה הגדולה נחל בבורו, כשהצעיד אותה להעפלה לפרמיירליג בעונת 2015/16.

אייטור קראנקה מנג'ר מידלסברו (ימין) עם ז'וזה מוריניו מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בן טיפוחיו של המיוחד. אייטור קראנקה לצד ז'וזה מוריניו/רויטרס

לגרנאדה, קבוצתו האחרונה, הגיע קראנקה שישה מחזורים לסיום העונה הקודמת כדי להשאיר אותה בלה ליגה, אבל למרות שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו לא הצליח למנוע את הירידה. הוא נשאר בקבוצה גם בליגה השנייה, אבל פוטר לפני כחודשיים.

כשחקן, הבאסקי התחיל את הקריירה באתלטיק בילבאו בה שיחק בשנים 1992-1997 ולאחר מכן לבש את מדי ריאל מדריד במשך חמש שנים שכללו זכייה באליפות אחת ובשלושה גביעי ליגת האלופות. לאחר מכן חזר לארבע שנים בבילבאו ופרש ב-2006 אחרי ששיחק עונה אחת בקולורדו ראפידס מה-MLS. הוא רשם הופעה אחת בנבחרת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully