וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסנודאר התחייבה לשלם 750 אלף יורו על איביץ'

10.1.2023 / 18:30

מכבי תל אביב רצתה מיליון. הרוסים הסכימו למחצית ואחרי מו"מ ממושך זה נסגר באמצע. קרסנודאר צריכה לשלם את הפיצוי עד סוף החודש ובקרית שלום ביטחו את עצמם במנגנון מסוים כדי שהכסף אכן יעבור. שחקן על הפרידה מהסרבי: "השיחה האחרונה איתו היא משהו שלא ישכחו פה"

אייטור קראנקה, מאמנה החדש של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב לא רצתה להיפרד מוולאדן איביץ', אבל תתנחם בפיצוי כספי מאוד מרשים שתקבל עבורו. קרסנודאר הרוסית אליה עבר הסרבי התחייבה לשלם למכבי תל אביב סכום של 750 אלף יורו תמורת המאמן. את הכסף חייבת קרסנודאר לשלם עד סוף החודש. הקבוצה ביטחה את עצמה במנגנון שהשביע את רצונה על מנת לקבל את הכסף מהרוסים וזאת על אף לא מעט חששות שיש בחודשים האחרונים מצד קבוצות רבות שפוחדות לעשות עסקים עם קבוצות רוסיות, בשל המלחמה מול אוקראינה.

במכבי תל אביב משוכנעים שהכסף יעבור וכאמור ביטחו את עצמם כדי שזה יקרה, אם תהיה בעיה לקבל את הכסף. מכבי תל אביב רצתה יותר מ-750 אלף יורו תמורת הויתור על איביץ', כאשר גורמים המעורים בפרטים מספרים כי הצהובים רצו מיליון יורו ואילו הרוסים הסכימו בהתחלה רק ל-500 אלף יורו. בסופו של דבר הסכום נסגר על 750 אלף יורו.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אריאל שלום
מה מחכה לו ברוסיה? איביץ'/אריאל שלום

מלבד זאת, מכבי תל אביב חסכה כמובן את המשכורת הגבוהה של המאמן ושל צוות העוזרים שלו. ההערכה היא שמדובר על סכום של 600 אלף יורו עד תום העונה, אבל כיוון שהקבוצה צירפה מאמן בפרופיל גבוה כמו של אייטור קראנקה עם צוות עוזרים בכירים ביניהם חואן טוריחו, בסופו של דבר הסכומים יתקזזו.

איביץ' יסגור מחר שבוע מאז שסיים רשמית במכבי תל אביב. שחקנים בקבוצה סיפרו גם הבוקר במפגש שהיה להם בקניון רמת אביב, כי הפרידה מהמאמן בחדר ההלבשה בבלומפילד בדיוק לפני שבוע בתום משחק הגביע מול בני סכנין, היתה מחזה מאוד מרגש. "היה לו ממש קשה לדבר. הוא ממש נחנק מדמעות", סיפר הבוקר אחד השחקנים בקבוצה. "ידענו שמאחורי הדמות הקשוחה יש לאיביץ' רגשות, אבל עדיין לראות אותו ככה נשבר מולנו, היה משהו שלא הרבה ישכחו".

"הלחץ על איביץ' יהיה אדיר. הוא עלול להפוך לכישלון תוך זמן קצר"
איביץ' נפרד ממכבי תל אביב: "בכיתי עם השחקנים, מחכה לי אתגר"
אחרי איביץ', אל תעריכו דבר: מכבי תל אביב הולכת אל הלא נודע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully