וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלחץ על איביץ' יהיה אדיר. הוא עלול להפוך לכישלון תוך זמן קצר"

בסרביה ניתחו את האתגר החדש של המאמן בקרסנודאר: "עבור רבים ברוסיה הוא סימן שאלה, אבל הבעלים חיפש דמות בדיוק מהסוג שלו"

אייטור קראנקה, מאמנה החדש של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תערוך מחר (שבת) את משחקה הראשון מאז עזיבתו של ולאדן איביץ', שמצידו כבר החל להתכונן לאתגר החדש שמחכה לו בקרסנודאר. על פי הדיווחים בתקשורת הרוסית, איביץ' יפגוש את שחקניו החדשים במחנה האימונים שמתוכנן לקבוצה בדובאי בעוד שישה ימים. עד אז, הוא ינצל את הזמן כדי ללמוד את הקבוצה.

גם בסרביה יודעים שמצפה לאיביץ' משימה לא קלה. בכתבה נרחבת שפורסמה אתמול (חמישי) בתקשורת הסרבית, נכתב ש"איביץ' הוא הבחירה האישית של המיליונר הרוסי סרגיי גאליצקי (בעלי קרסנודאר). מעטים ברוסיה מכירים את השם של איביץ', אבל גאליצקי חיפש מאמן כמוהו, שמשליט משמעת ברזל. הוא אוהב את הרזומה שלו ואת כל מה שהוא עשה עד כה בקריירה. הוא אוהב את הרצינות, ההתמדה והקשיחות שלו. הוא מאמין שבחר מאמן שיודע להביא תארים ואליפויות, לא רק לשחק כדורגל אטרקטיבי חסר תכלית".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
על חבל דק, מהיום הראשון בתפקיד. איביץ'/אריאל שלום

מצד שני, גם ברוסיה יודעים שאף אחד בקרסנודאר לא יתאזר בסבלנות כלפי המאמן היוצא של מכבי תל אביב. "הוא עלול להיחשב לכישלון תוך זמן קצר מאוד אם לא יתאים את עצמו לליגה הרוסית. יופעל עליו אדיר לחץ לנצח ולהביא תוצאות מהרגע הראשון. בכל מקרה, בשלב ראשון הוא יצטרך לבנות זהות הגנתית לקבוצה. זה הטיקט שאיתו הוא מגיע לרוסיה, וזה מה שיגרום להצלחה או כישלון במקרה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully