וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורטוגל טענו: בנפיקה פנתה לגבי גלוך, גם ריאל וסיטי עוקבות

הקבוצה מליסבון הצטרפה לרשימה ארוכה של מועדונים ביבשת, ולא מן הנמנע שתגיש בקרוב הצעה. גם אלופת אירופה ואלופת אנגליה בתמונה

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

ההתעניינות באוסקר גלוך בקרב קבוצות בכירות באירופה הולכת וגוברת. כתבנו יניב טוכמן דיווח אתמול (חמישי) על שורה של מועדוני צמרת שעוקבים אחרי היהלום בן ה-18 של מכבי תל אביב, וכעת טוענים בפורטוגל שלרשימה התווספה קבוצה נוספת: בנפיקה ליסבון.

על פי הדיווח באתר "רקורד", הקבוצה מליסבון שידועה כמומחית בטיפוח שחקנים צעירים, עוקבת באופן צמוד אחרי גלוך ואף פנתה למכבי תל אביב בחודש שעבר כדי לאסוף עליו מידע. אמנם הקבוצה עדיין לא הגישה הצעה על גלוך, אבל ייתכן שהיא תעשה זאת בקרוב.

אבל זה לא הכל. באותה כתבה בתקשורת הפורטוגלית דווח על קבוצות-על נוספות שלוטשות עיניים לכיוונו של היהלום הישראלי, וביניהן גם שניים מהמועדונים הגדולים בעולם - ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי. גם טוטנהאם הוזכרה שוב.

באנגליה ממליצים לליברפול לרכוש את אוסקר גלוך: "השמיים הם הגבול"
בטורקיה מעוניינים בגלוך, שמכוון למערב אירופה בסוף העונה
סוכנו של גלוך: "צריך למצוא את ההצעה הנכונה לאוסקר ולמכבי ת"א"

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
מבוקש בכל אירופה. גלוך/אריאל שלום

בסביבתו של גלוך סימנו שורה של מועדונים אפשריים בהם הם מעדיפים שהקשר הכישרוני יעשה את צעדיו הראשונים בחו"ל. אייאקס, פיינורד ובורוסיה דורטמונד נמצאות בראש הרשימה, אבל גם קבוצה כמו בנפיקה ליסבון אצלה עברו בשנים האחרונות מספר רב של כישרונות צעירים בפרופיל גבוה לפני שנמכרו לקבוצות העל של אירופה, תהיה אופציה מצוינת.

בשבוע שעבר דווח בטורקיה שגם בשיקטאש ניסתה לשים ידה על גלוך. מועדון הפאר הטורקי הציע 8 מיליון יורו למכבי תל אביב ושכר של 1.5 מיליון יורו נטו לעונה לגלוך, אבל מעבר לשם לא נמצא בראש סדר העדיפויות של השחקן וסביבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully