וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של גלוך: "צריך למצוא את ההצעה הנכונה לאוסקר ולמכבי ת"א"

עו"ד שחר גרינברג נשאל ב-103FM מהו היעד הבא המועדף על הקשר והתייחס להחלטה להאריך את החוזה עד 2025: "המטרה לצאת לאירופה בסוף העונה הנוכחית"

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

זמן קצר לאחר שאוסקר גלוך בן ה-18 חתם על חווזהו החדש והנוצץ במכבי תל אביב שקושר את עתידו במדי הצהובים-כחולים לפחות עד קיץ 2025 במקום ינואר 2024, כפי שנחשף בוואלה! ספורט, סוכנו שחר גרינברג התראיין ב-103FM וסיפר על השתלשלות האירועים והסיבה שהחליט היהלום לחתום, על אף שיכול היה לעזוב בחינם כבר בעוד כשנה.

"אוסקר האריך את חוזהו משלל סיבות, כשהמרכזית היא שאוסקר יישאר במכבי תל אביב מתוך חשיבה שהוא ייצא ממכבי ברוח טובה קודם כל, בלי משחקים כאלה ואחרים של מי מהצדדים", אמר גרינברג בפתח דבריו, "הרעיון הוא לתת לאוסקר את השקט שהוא צריך וכולנו מבינים שהמטרה של כולנו היא שבסוף העונה, אחרי משחקי הנבחרות, אוסקר צריך לעשות את הצעד שלו לאירופה".

אוסקר גלוך אחרי חתימת החוזה החדש אצל מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הכסף לא מעל הכל עבורו. גלוך/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על ההחלטה לא לחכות לסיום החוזה בינואר 2024 ולחתום לשנה וחצי נוספות: "זה שהוא חתם עכשיו וזה שמכבי תל אביב רוצה לקחת אליפות זה בסדר גמור, זו המטרה של כולם - כולל של השחקן עצמו - אבל בכדורגל, כמו בכדורגל, אם תבוא קבוצה כמו אייאקס בינואר ותגיד 'אנחנו רוצים את אוסקר ומוכנים לשלם את תג המחיר של מכבי' אז נגיד להם לא? אתם צריכים להבין שאף אחד לא קם והולך, הכל נעשה בשיתוף פעולה. אנחנו בישראל, אם תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה - אז לא נסרב לה. אני מדבר פתוח ושם את הקלפים על השולחן, אם אוסקר ייצטרך לצאת אז הוא ייצא ונעשה את זה ביחד עם מכבי תל אביב".

היעד המועדף על גלוך ביום שאחרי מכבי תל אביב: "נגיד ככה כדי לעשות סדר: אנחנו מכוונים לקבוצה טובה, קבוצה נכונה, כי לקחת ילד כמו אוסקר שהוא שחקן מצוין ולשים אותו בקבוצת תחתית בפרמיירליג...אבל אם תבוא קבוצה כמו אייאקס, פיינורד, פ.ס.וו או קלאב ברוז', שהן לא מאריות אירופה אבל מסוגלות להשביח שחקן צעיר ולתת לו את הכלים הנכונים כדי לעשות את הקפיצה, אני חושב שזו צריכה להיות הדרך. צריך למצוא את הקבוצה הנכונה שתיתן את מה שצריך ולא רק למכבי תל אביב, גם לשחקן".

לסיכום אמר על השיחות עם ראשי מכבי תל אביב: "שוחחנו עם מיטש, ג'ק וברק עין בעין ואנחנו מבינים שהם רוצים שאוסקר יילך למקום הנכון עבורו. אנחנו רוצים את ההצעה הנכונה, לא בהכרח הטובה כלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully