וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אוסקר גלוך האריך חוזה במכבי תל אביב עד קיץ 2025

27.10.2022 / 14:58

כפי שפורסם בוואלה! ספורט: היהלום בן ה-18 שהיה חתום עד 2023 ויכול היה להפוך לשחקן חופשי בינואר, קשר את עתידו במועדון. החוזה החדש כולל סעיף שחרור בקיץ, וסיכום ג'נטלמני עם הבעלים על מכירה אם תגיע הצעה מקבוצה מהשורה הראשונה באירופה

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי תל אביב השלימה את אחד המהלכים הכי חשובים שלה בשנים האחרונות: אוסקר גלוך חתם היום (חמישי) על חוזה חדש בשורות הקבוצה, שיוכל להשאיר אותו במועדון עד קיץ 2025. החוזה הקודם של היהלום בן ה-18 שכבר סיפק העונה 4 שערים ו-5 בישולים, היה בתוקף עד קיץ 2023 ואם הוא היה מתעקש להמשיך בתנאיו הנוכחיים, היה יכול להפוך לשחקן חופשי בינואר. למרות זאת, גלוך החליט לקשור את עתידו בקבוצה, ובחוזה החדש יקבל תנאים אחרים שהולמים את מעמדו בקבוצה.

גלוך לא מתכוון לעזוב בינואר והשאיפה של הצדדים היא שהוא יימכר למועדון מהשורה הראשונה באירופה בקיץ, בסכום ריאלי. לגלוך סעיף שחרור בחוזה החדש, ובכל מקרה בין הצדדים יש סיכום ג'נטלמני שהקבוצה לא תעמוד בדרכו של הקשר אם תגיע הצעה מקבוצה בכירה ביבשת. מכבי תל אביב מצידה, תקבל אחוזים ממכירה עתידית שלו.

אוסקר גלוך אחרי חתימת החוזה החדש אצל מכבי תל אביב עם אביו מקסים גלוך ועם סוכנו שחר גרינברג. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא מתכוון לעזוב בינואר. אוסקר גלוך/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לאחר שחתם על החוזה גלוך אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאושר. אני נהנה לשחק במכבי תל אביב. זה משהו שמאוד רציתי לעשות ותמיד היתה המטרה שלי - לגדול במחלקת הנוער של מכבי, לעבוד קשה ולעלות לקבוצה הבוגרת. להיות חלק מסגל הקבוצה הבוגרת, לשחק לצד שחקנים מקצוענים, בכירים ומנוסים תורם לי המון בתקווה שאוכל להמשיך להתקדם ולהשתפר".

ברק יצחקי, מנהל מחלקת הכדורגל במכבי, הוסיף: "אנו מאושרים מההתפתחות של אוסקר. יש לו כישרון טבעי, אך במקביל יש לו גם מוסר עבודה גבוה והוא תמיד מעוניין ללמוד. אני יודע כי כל האוהדים שלנו שמחים במיוחד לראות עוד כישרון תוצרת בית מעפיל ממחלקת הנוער שלנו אל הקבוצה הבוגרת. אוסקר הרוויח את ההזדמנות והוא מהווה מודל לחיקוי עבור השחקנים הצעירים שלנו. הוא רק בתחילת דרכו אבל יש לו עתיד מאוד מבטיח לפניו ואנו מאושרים שהדרך הזאת תתחיל כאן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הפריצה המטאורית של גלוך בן ה-18 החלה בשלהי העונה שעברה, אז מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' הפך אותו לשחקן קבוע בקבוצה הבוגרת. גלוך כבש שלושה שערים במחזורים האחרונים של הפלייאוף העליון. באותו קיץ הוא כבר נצרב עמוק בתודעה של חובבי הכדורגל הישראלי בזכות הצטיינותו בנבחרת הנוער שהגיעה עד לגמר אליפות אירופה, בה נבחר להרכב המצטיינים. העונה הוא כבר עומד כאמור על 4 שערים ו-5 בישולים, והפך לשחקן מפתח אצל ולאדן איביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully