וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוכניו של אוסקר גלוך הגיעו לאיטליה, ייפגשו עם אודינזה"

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 22:38

האם הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב יעזוב כבר בינואר? באיטליה טוענים שסוכניו ייפגשו עם ראשי הקבוצה המדורגת במקום ה-8 בסרייה A

כל הבישולים של אוסקר גלוך העונה/ספורט1

האם אוסקר גלוך יעזוב את מכבי תל אביב כבר בחלון ההעברות הנוכחי בינואר? זאת ללא ספק השאלה שמטרידה את ראשי המועדון ואת אוהדי הקבוצה, והערב (רביעי) מדווחים באיטליה: "סוכניו של גלוך, הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב, נחתו באיטליה וייפגשו עם אודינזה". לא ברור אם מדובר על מעבר אפשרי כבר בינואר, כשהחלון עומד להסתיים בסוף החודש.

גלוך בלט כבר בשנה שעברה במדי נבחרת הנוער, אבל השנה הוא כבר רושם יכולת מרשימה בקבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב ומצטיין בליגת העל. לאורך החודשים האחרונים ישנם דיווחים על שורה ארוכה של קבוצות באירופה שמתעניינות בשחקן המבוקש, שכבר עתה ברור שיעזוב את מכבי תל אביב - והשאלה היא רק להיכן ומתי. גלוך חתום במכבי תל אביב עד 2025. אודינזה מדורגת במקום ה-8 בסרייה A.

אפילו ברצלונה בתמונה: ההתעניינות באוסקר גלוך הגיעה לשיאה
בפורטוגל טענו: בנפיקה פנתה לגבי גלוך, גם ריאל וסיטי עוקבות
באנגליה ממליצים לליברפול לרכוש את אוסקר גלוך: "השמיים הם הגבול"

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
דווקא לאיטליה? גלוך/מאור אלקסלסי

"אני עוד לא מכיר אותו מספיק, הוא כישרון ענק, אבל חייב להמשיך ולעבוד", אמר השבוע אייטור קראנקה על גלוך, "יש לו הכל, אך הוא יצטרך להשתפר ועם שחקן כמו זהבי הוא יכול לעבוד טוב איתו, זה יעזור לו מאוד. הוא צריך לקחת ממנו דוגמא".

ערן זהבי הוסיף על היהלום: "אוסקר שחקן מעולה, אני מדבר איתו אישית, יש לו כישרון מאוד גדול והוא צריך לעבוד קשה כל יום, כל אימון. להיות כוכב על המגרש וצנוע בו זמנית זה לא פשוט. הוא מקבל מחמאות מוצדקות, צריך לקחת אותן אליו ולעבוד קשה. מעבר שלו לחו"ל? הכל תלוי במומנטום ובהצעה שתהיה לו, כרגע הוא פה ואנחנו נהנים ממנו, מקווים להינות כמה שיותר. המטרה שלו היא להביא אליפות לפני שהוא הולך, זה סימן דרך בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully