וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליזראזו קורא למינויו של זידאן: "12 שנה של דשאן זה יותר מדי"

מגן העבר תמך בפיטוריו של נשיא ההתאחדות הצרפתית נואל לה גרט, וכעת הוא מחכה לשינוי על הקווים: "התייחסו לזיזו בחוסר כבוד מובהק"

נבחרת צרפת חזרה מקטאר כסגנית אלופת העולם/רויטרס

בצרפת ממשיכים לעסוק בהחלטה של חברי הנהלת ההתאחדות להדיח את הנשיא נואל לה גרט, בהמשך לדבריו המקוממים נגד זינדין זידאן והאשמות בהטרדה מינית.

מבחינת מגן העבר, ביצ'נטה ליזראזו, היתה זו ההחלטה הנכונה - פחות בשל ההטרדות המיניות, ויותר בגלל איך שטיפל בזיזו, שהיה מועמד לאמן נבחרת צרפת אך במקום זאת ראה מהצד כיצד לה גרט מאריך את חוזהו של לה גרט באופן עצמאי, מאחורי גבם של שאר בכירי הארגון.

"מבחינתי, העניין עם זידאן היה הקש ששבר את גב הגמל", אמר ליזראזו. "האיש זכה שלוש פעמים בליגת האלופות עם ריאל מדריד, הוא מועמד לגיטימי שלרגע לא הסתיר את הרצונות שלו לאמן את הנבחרת. הנשיא התייחס אליו בחוסר כבוד מובהק. זידאן הוא אגדה בצרפת, הוא נגע בלבם של כל הצרפתים".

בצרפת קטלו את ניימאר: "עושה צחוק מפריז, הוא הפלופ הגדול בהיסטוריה"
שיאן ההופעות נפרד: הוגו לוריס פרש מנבחרת צרפת
לא רק צרפת, לא רק נבחרות: האופציות של זינדין זידאן

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
דעת הקהל בצד שלו. זידאן/רויטרס

מבחינת מגן העבר, נכון היה שזידאן ייכנס לתפקיד באופן מיידי, ודידייה דשאן יפנה את התפקיד בו החזיק מאז 2012: "הארכת החוזה שלו היתה צריכה להיות לשנתיים. זה בריא יותר לחדר ההלבשה, במקום לנהל קדנציה של 12 שנה. לזידאן אין שום יריבות איתו, הוא רק רוצה לאמן ברמות הכי גבוהות - הוא עשה זאת בריאל, ורוצה לעשות זאת בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully