וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכנת חשפה את ההטרדות של נשיא ההתאחדות הצרפתית: "ראה רק ציצים ותחת"

נואל לה גרט שהסעיר את צרפת אחרי האמירות המזלזלות בזינדין זידאן, ממשיך להסתבך. סוכנת השחקניות חשפה סיפורים מטרידים על עברו: "קבע איתי פגישה 'מקצועית' במלון וחיכה לי עם שמפניה במיטה. חששתי שהוא יסמם אותי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

נואל לה גרט, נשיא ההתאחדות לכדורגל בצרפת, נמצא בימים אלה בעיצומה של מתקפה ציבורית נרחבת אחרי שזילזל בפומבי בזינדין זידאן. קיליאן אמבפה הספיק לצאת נגדו, מאמן הנבחרת דידייה דשאן הצטרף ואפילו שרת הספורט של צרפת התערבה - אבל כעת הסערה סביבו מקבלת תפנית נוספת, בעקבות עדות קשה של סוכנת שחקניות שטוענת שהטריד אותה מינית.

הסוכנת סוניה סוויד נחשבת לאחת הסוכנות החזקות בצרפת ומייצגת בין היתר כוכבות בקנה מידה ארצי כמו אמנדין הנרי וקירה חמרוואי, אבל כשלה גרט פנה אליה והזמין אותה לפגישה בשנת 2014, היא הייתה סוכנת צעירה בתחילת דרכה.

"הוא התקשר אליי ואמר לי שהוא עוקב אחריי תקופה ארוכה, שאני מבריקה בעבודה שלי. הוא הבטיח להפגיש אותי עם בריז'יט הנריקס (סוכנת שחקנים גדולה אחרת בצרפת), שהייתה בזמנו הסוכנת המובילה בתחום. הוא אמר ששלושתנו ניפגש בדירה שלו בפריז", סיפרה אתמול סוויד בריאיון קשה, בגרון חנוק. "הוא הסביר שהוא מארגן פגישות כאלה באופן קבוע, שיותר נוח לו לקיים פגישות מהסוג הזה בבית שלו כי זה מאפשר לשמור על סודיות. זו הסיבה שהסכמתי. הייתי אז בת 28, בתחילת דרכי בתחום, והוא היה נשיא ההתאחדות. האמנתי שאני צריכה לכבד אותו. אבל בפועל, הוא מעולם לא הסתכל עליי בתור סוכנת. הוא הסתכל עליי כמו על ממתק שהוא חייב לטעום ממנו".

נשיא ההתאחדות לכדורגל בצרפת נואל לה גרט לצד סוכנת השחקנים סוניה סוויד. אילוסטרציה, אתר רשמי
פה גדול, וגם מטרידן. לה גרט לצד סוניה סוויד/אתר רשמי, אילוסטרציה
סוכנת הכדורגלניות סוניה סוויד. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"הוא מעולם לא הסתכל עליי בתור סוכנת". סוניה סוויד/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

לדבריה של סוויד, "מהרגע שהוא התחיל לדבר איתי בגסויות, מרגע שהתחילו המשפטים הוולגריים, הבנתי שכשהוא מסתכל עליי, כל מה שהוא רואה זה שדיים ותחת".

סוויד סיפרה על הפגישה עם לה גרט, אליה הגיעה באמונה שלמה שתסייע לה בקידום הקריירה. "אני נכנסת לדירה, ורואה אותו שוכב במיטה עם שתי כוסות שמפניה. בריז'יט הנריקס בכלל לא הייתה שם, והוא אמר 'את יודעת מה, אנחנו לא זקוקים לה. אם נהיה מספיק קרובים, אוכל להגשים לך את החלומות. הוא הגיש לי את הכוס, ולא הסכמתי ללגום ממנה כי חששתי שהוא יסמם אותי. קרו כבר מספיק סיפורים דומים בעבר...".

העדות של סוויד לטלוויזיה הצרפתית

נואל לה גרט יו"ר ההתאחדות הצרפתית לכדורגל. רויטרס
המשיך להטריד שנים אחרי אותו ערב. לה גרט/רויטרס

סוויד הצליחה להימלט מהדירה של לה גרט באותו לילה, אבל ההטרדות מצידו נמשכו. "הוא כתב לי בהודעה, 'סוניה, אני פותח את הבקבוק השלישי. מחכה לך עם הבקבוק הרביעי. מתגעגע'. חשבתי שזה דוחה, ולא הולם את מעמדו. עבורי זו הייתה סטירת לחי ענקית, כי לפתע הבנתי שנשיא ההתאחדות לא מסתכל עליי כעל אשת מקצוע לגיטימית, אפילו לא כבת אדם. מבחינתו הייתי ציצי ותחת. זה אכזב אותי מאוד. מבחינתי הוא היה אמור להיות מודל לחיקוי, וזה לא היה המצב".

אמבפה נגד יו"ר ההתאחדות: "לא מזלזלים ככה בזידאן"
מסי וניימאר חוזרים לסגל פריז סן ז'רמן מול אנז'ה
שיאן ההופעות נפרד: הוגו לוריס הודיע על פרישה מנבחרת צרפת

סוכנת הכדורגלניות סוניה סוויד. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"הוא כתב לי, 'אני פותח את הבקבוק השלישי. מחכה לך לרביעי". סוניה סוויד/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

סוויד הוסיפה: "נואל לה גרט הוא פתיין מדופלם. יש לו ביטחון עצמי גבוה, והוא מאמין שהכל מותר לו. כשהוא נואם, הוא מותיר בפניך את הרושם שהוא הנסיך של הכדורגל, שכל הענף הוא הממלכה שלו. אבל מה עם היחס לאנשים הקטנים שהוא פוגש בדרך? שנים אחרי הלילה ההוא, הוא המשיך להטריד אותי. מבחינתי זה חוסר כבוד נורא ואיום. אני אישה שמנסה לבנות את עצמה במקצוע לא קל, מקצוע מצ'ואיסטי וגברי ברובו, ודברים כאלה רק מרחיקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully