וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה נגד יו"ר ההתאחדות הצרפתית: "לא מזלזלים ככה בזידאן"

לה גרט טען שלא היה עונה לטלפון אילו 'זיזו' היה מתקשר אליו, כוכב הטריקולור יצא להגנת כוכב העבר כשצייץ בטוויטר: "הוא אגדה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.1/ספורט1

דידייה דשאן חתם בסוף השבוע על הארכת חוזהו כמאמן נבחרת צרפת וימשיך עם הטריקולור גם לאליפות אירופה ב-2024 ולמונדיאל ב-2026 בהתאם לחוזהו, אבל דווקא מאז ההכרזה הרוחות אצל סגנית אלופת העולם סוערות. מי שגרם לכך הוא דווקא יו"ר ההתאחדות הצרפתית, נואל לה גרט שאמר "זינדין זידאן לא ניסה ליצור איתי קשר, אבל אם היה מתקשר אליי, לא הייתי עונה לו".

לה גרט נשאל על זידאן לאור פרסומים רבים לפיהם כוכב העבר ציפה להיות מאמנה הבא של צרפת וכעת הסיפור לא יורד מהכותרות במדינה. הערב (ראשון) להגנת זידאן התייצב גם הכוכב הכי גדול של נבחרת צרפת, קיליאן אמבפה שלא השאיר שום מקום לספק באיזה צד הוא נמצא כשצייץ: "זידאן זה צרפת, אנחנו לא מזלזלים ככה באגדה כמוהו".

הציוץ של אמבפה נגד יו"ר ההתאחדות הצרפתית

ב"רדיו מונטה קרלו" פורסם כי הציוץ של אמבפה נובע גם בשל כעסו הרב מפרישת קארים בנזמה מהנבחרת. כזכור, בנזמה זומן על ידי דשאן למונדיאל בקטאר, אולם נפצע באחד האימונים הראשונים ולא חזר לאימוני הנבחרת ולמשחקיה על אף שלא נגרע רשמית מהסגל והיה כשיר לשחק בשלבי הנוקאאוט. כשלאורך המונדיאל נשאל דשאן מדי בכוונתו להחזיר את בנזמה לסגל, שלל פעם אחר פעם את האפשרות שהחלוץ יצטרף לחבריו בקטאר. בנזמה בתגובה פרש מנבחרת צרפת מיד לאחר המונדיאל, שכידוע הסתיים עבור הכחולים בהפסד לנבחרת ארגנטינה בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully