וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת קטלו את ניימאר: "עושה צחוק מפריז, הוא הפלופ הגדול בהיסטוריה"

הברזילאי קיבל ציון 3 בעקבות משחק הנפל שלו מול ראן, ברדיו מונטה קרלו חתכו: "הוא נתן חצי עונה טובה רק כי רצה להתכונן היטב למונדיאל". וגם: מה אמר מאמן ראן לאמבפה?

תקציר: פריז סן ז'רמן ניצחה 1:3 את שאטורו בגביע הצרפתי/ספורט1

מה עובר על פריז סן ז'רמן? לראשונה מאז גמר המונדיאל, ליאונל מסי וקיליאן אמבפה שיתפו פעולה, אבל זה לא מנע מהאלופה הפסד שני בשלושה משחקים בליגה - הפעם 1:0 אצל ראן החזקה. לפני המונדיאל הייתה האלופה בלתי מנוצחת במשך 32 משחקים, מאז המונדיאל יש לה כבר שני הפסדים בארבעה מחזורים. פריז, שרק לפני שבועיים הפסידה ללאנס השניה, נראתה שוב רע במשחק שבו אמבפה נכנס כמחליף במחצית השנייה בעוד שמסי וניימאר כלל לא הורגשו.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
"הפלופ הכי גדול בהיסטוריה". ניימאר תחת מתקפה/רויטרס

הארגנטינאי והברזילאי מיהרו לעזוב את האצטדיון לאחר המשחק וסירבו להתראיין, כאשר בצרפת קטלו במיוחד את הברזילאי, שקיבל ציון 3 בתקשורת המקומית. דניאל ריולו, פרשן ברדיו מונטה קרלו נכנס בניימאר כשאמר לאחר המשחק: "הוא עושה צחוק מאוהדי פריז סן ז'רמן. היתה לו חצי עונה טובה בגלל שהוא רצה להכין את עצמו למונדיאל. אבל מאז הוא גרוע. במונחים של דמי העברה ושכר הוא הפלופ הכי גדול בהיסטוריה".

ברונו ז'נסיו מאמנה של ראן, חשף לאחר המשחק מה הוא אמר לאמבפה לפני שזה נכנס כמחליף: "בירכתי אותו על כל מה שהוא עשה ועוד יעשה. מלבד היותו שחקן נפלא, הוא גם מישהו שראוי להערכה. עם כל מה שהוא עבר, הוא שומר על אנושיות וענווה. הוא צנוע מאוד, המחוות הקטנות שלו מעידות הרבה על אופיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully