וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זכה בהכל, לא הוערך מספיק": ברשת מודים לגארת' בייל

פרישתו של החלוץ הוולשי גררה תגובות רבות של מועדונים, התאחדויות ושחקנים שהקדישו לאחד השחקנים הבולטים בעשור האחרון הוקרה ותודה על תרומתו. ריאל מדריד בלטה בהיעדרה, אבל בהמשך בירכה: "לנצח יהיה אגדה של המועדון"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 9.1/ספורט1

בגיל 33, אחרי קריירה מלאה בתארים והישגים רבים, גארת' בייל הודיע הערב (שני) על פרישתו מכדורגל. בהודעתו על הפרישה ציין את המועדונים בהם שיחק וכמובן את נבחרת ויילס לה הקדיש תודה אישית בפוסט נפרד ברשתות החברתיות.

הרשת לא נשארה אדישה לפרישה של אחד הכדורגלנים הגדולים בעשור האחרון, כאשר על הקבוצות בהן שיחק החלוץ הוולשי הודו לו על תרומתו, כאשר ריאל מדריד הגיבה באיחור לפרישתו של אחד מהשחקנים הבולטים במועדון ושותף בלעדי לחמשת זכיותיה האחרונות בליגת האלופות כשרשמה: "בהצלחה גארת', מאחלים ומברכים אותך ואת משפחתך. לנצח תהיה אגדה במועדון".


העברות בעולם, 9.1: ז'ואאו פליקס בדרך להשאלה בצ'לסי, בוסקטס לאל נאסר?
רוברטו מרטינס הוצג כמאמן פורטוגל: "אדבר עם כריסטיאנו רונאלדו"
בעקבות ההדחה המפתיעה מהגביע: ניס פיטרה את לוסיאן פאבר

בטוטנהאם הודו לאגדת המועדון

בייל, שהיה שותף להעפלה ההיסטורית של נבחרתו והגעתה עד חצי גמר יורו 2016, והפך במהלך הקריירה למלך השערים ושיאן ההופעות בכל הזמנים של ויילס, זכה לפרידה מרגשת מהנבחרת הלאומית. בהתאחדות הוולשית הכינו סרטון של כחמש דקות המודה לבייל על תרומתו למדינה ולנבחרת: "תודה על הכל, גארת' בייל".

ההתאחדות הוולשית מודה לבייל

במהלך הקריירה הבקיע בייל 387 שערים ב-665 משחקים והיה שותף לחמש זכיות של ריאל מדריד בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully