וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההדחה המפתיעה מהגביע: ניס פיטרה את לוסיאן פאבר

המאמן השוויצרי נותר בתפקיד למרות היכולת המאכזבת בליגה הצרפתית, אבל ההפסד לקבוצה מהליגה השלישית שבר את קש הגמל. גם שטרסבורג מבצעת זעזוע

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 9.1/ספורט1

ההפתעות בגביע הצרפתי מתחילות לגבות קורבנות. הראשון ששילם את המחיר הוא לוסיאן פאבר, שפוטר מניס לאחר ההדחה בגביע בידי לה פווי פוט מהליגה השלישית. המאמן השוויצרי חזר לקדנציה שנייה במועדון אותו הוביל למקום השלישי ולמוקדמות ליגת האלופות ב-2016/17, אבל הפעם לא הצליח לשחזר את ההצלחה, הסתכסך עם כמה משחקניו וכעת סיים את דרכו כשניס במקום ה-11 בליגה וכאמור מחוץ לגביע, בו הגיעה עד לגמר בעונה שעברה.

ההצלחה היחידה של פאבר בן ה-65 הייתה בקונפרנס ליג, כאשר ניס עלתה אמנם בקושי לשלב הבתים רק אחרי ניצחון בהארכה על מכבי תל אביב, אבל העפילה ישירות לשמינית הגמר מבית שכלל את פרטיזן בלגרד, קלן וסלובצקו. הקפטן לשעבר דידייה דיגאר, שכבר שימש כמאמן זמני בעבר והיה עוזרו של פאבר, יעמוד על הקווים מול מונפלייה במשחק הליגה הקרוב.

בגיל 33: גארת' בייל הודיע על פרישה מכדורגל
רוברטו מרטינס הוצג כמאמן פורטוגל: "אדבר עם כריסטיאנו רונאלדו"
אלאבה וטשואמני ייעדרו כשלושה שבועות. יחמיצו את הסופר קופה

מאמן ניס לוסיאן פאבר. דני מרון
את מכבי תל אביב עבר בקושי. לוסיאן פאבר בבלומפילד/דני מרון

פרט לניס, גם שטרסבורג תבצע זעזוע על הקווים, לאחר שהמאמן ז'וליאן סטפן קיבל הודעה על שימוע לקראת פיטורים. הקבוצה הודחה מהגביע בגלל הפסד בפנדלים לאנז'ה ביום שישי ובליגה נמצאת מתחת לקו האדום, כשבמאזנה ניצחון אחד בלבד העונה. סטפן בן ה-42, שהגיע לשטרסבורג במאי 2021 מראן, הוביל אותה בעונה שעברה אל המקום השישי עם מאזן מרשים של 63 נקודות.

עד כה כבר תשע קבוצות החליפו מאמן (אוקזר וברסט עשו את זה יותר מפעם אחת) והליגה מתקרבת לשיא של 2004/05, אז היו 11 קבוצות שביצעו שינוי על הקווים. ב-2015/16 עשו את זה 10 קבוצות מתוך ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully