וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מרטינס הוצג כמאמן פורטוגל: "אדבר עם כריסטיאנו רונאלדו"

הספרדי מונה למחליפו של סנטוס והתייחס לעתיד החלוץ: "ראוי למלוא הכבוד". המטרות: "נשאף לזכייה בכל תואר. זו נבחרת מהמוכשרות בעולם"

חגיגות במרוקו אחרי עליית הנבחרת לחצי גמר המונדיאל/יוני קנטרו

עידן חדש נפתח היום (שני) רשמית בנבחרת פורטוגל, עם הצגתו של המאמן הלאומי החדש: רוברטו מרטינס. האיש שהדריך את נבחרת בלגיה מאז 2016 ועד סיום המונדיאל האחרון, ולפני כן אימן באברטון, וויגן וסוונסי האנגליות, חתם עד יולי 2026 ויעמוד על הקווים של פורטוגל ביורו ובמונדיאל הבאים.

הספרדי בן ה-49 הוצג במסיבת עיתונאים, בה כמובן השאלה הכי בוערת נגעה לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו במדים הלאומיים. "נקודת הפתיחה היא להכיר את כולם. אני מתכוון ליצור קשר עם כל 26 השחקנים שהיו במונדיאל האחרון, כריסטיאנו הוא חלק מהרשימה הזו", ענה מרטינס מבלי להתחייב יתר על המידה, "רונאלדו ראוי למלוא הכבוד אחרי 19 שנים בנבחרת, נדבר על כך ביחד בקרוב".

על תפקידו החדש אמר: "אני נרגש לייצג את אחת הנבחרות המוכשרות ביותר בעולם. זה הפרויקט שרציתי. אני מבין שהציפיות והמטרות הן גבוהות. הדבר החשוב הוא שאנחנו נבחרת מאוד תחרותית, פורטוגל תמיד צריכה לשאוף לזכות בכל תואר". לגבי הצוות המקצועי הוסיף מרטינס שהוא ייסגר בקרוב, כשהעדיפות היא "לצרף עוזר מאמן פורטוגלי ששיחק בנבחרת ועשה קריירה בינלאומית, זה חשוב על מנת לזרז את היכרותינו עם הכדורגל הפורטוגלי".

רוברטו מרטינס מוצג בתור מאמן נבחרת פורטוגל. רויטרס
לא פוסל את רונאלדו. רוברטו מרטינס/רויטרס

נשיא ההתאחדות הפורטוגלית פרננדו גומש הודה למאמן היוצא, פרננדו סנטוס, שהצעיד את הנבחרת לזכייה ביורו 2016 ובליגת האומות ב-2019. על מרטינס אמר: "הקריירה שלו מדברת בעד עצמה, מהשיחה הראשונה איתו היה ברור שעומד מולנו מאמן שתואם את הפרופיל שחיפשנו. בדיוק כמונו, הוא מאמין שפורטוגל יכולה וצריכה להגיע לשלבי ההכרעה בכל טורניר גדול. ברוך הבא, רוברטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully