וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.1: ז'ואאו פליקס בדרך להשאלה בצ'לסי, מלינובסקי במארסיי

הבלוז הגיעו להסכמה עם החלוץ והקולצ'ונרוס, ושוקלים לפנות לפ.ס.וו בנוגע למדואקה. האוקראיני הושאל עד סיום העונה, אל נאסר של רונאלדו חושקת בבוסקטס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 9.1/ספורט1

העברות

* מארסיי הודיעה על שאילתו של רוסלן מלינובסקי מאטלאנטה האיטלקית תמורת 3 מיליון יורו, עם אופציית רכישה בסיום העונה תמורת 10 מיליון יורו נוספים.

שמועות

* לפי "האתלטיק" הבריטי, צ'לסי הגיעה להסכמה בעל פה מול אתלטיקו מדריד וז'ואאו פליקס על השאלתו של החלוץ הפורטוגלי תמורת 11 מיליון יורו עד סיום העונה. ב"טיימס" הוסיפו כי מעבר לפליקס ומרכוס תוראם, שגם בו הבלוז חושקים, הלונדונים שוקלים גם לפנות לפ.ס.וו איינדהובן בנוגע לנוני מדואקה.

* בתקשורת הספרדית נכתב כי על רקע האפשרות שז'ואאו פליקס יעזוב, אתלטיקו מדריד עוקבת אחרי אלחנדרו גרנאצ'ו, היהלום של מנצ'סטר יונייטד שגדל באקדמיה של הקולצ'ונרוס.

* לאחר החתמתו של כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר מעוניינת להחתים את סרג'יו בוסקטס שיהפוך בקיץ לשחקן חופשי. הסעודים מוכנים על פי דיווח של "ESPN" לשלם לקשר הספרדי 13 מיליון יורו לעונה.

* חרף ההגבלות שהטילה פיפ"א על החתמת שחקנים רוסים, צ'לסי עדיין מעוניינת בקשרה ההתקפי של דינמו מוסקבה, ארסן זחאריאן בן ה-19 - כך פורסם באנגליה.

* קרלוס אלקראס בדרך לפרמיירליג, ולא מדובר בטניסאי הספרדי. לפי דיווח בארגנטינה, הקשר בן ה-20 של ראסינג המקומית יעבור לסאות'המפטון תמורת 14 מיליון יורו ויחתום עד 2027 אצל הקדושים, שנועלים את הטבלה באנגליה. ראסינג תהנה גם מ-15% רווח ממכירה עתידית.

* לפי "ספורט" הקטלאני, סוכנו של ממפיס דפאי קיבל פניות ממנצ'סטר יונייטד, ניוקאסל, ארסנל וצ'לסי, כשלפחות אחת מהן תנסה להחתים את החלוץ ההולנדי בחלון הנוכחי.

* ב"דיילי מייל" נכתב שטוטנהאם וקבוצות פרמיירליג נוספות החלו לעקוב אחרי לאנדרו טרוסאר, הבלגי הבינלאומי של ברייטון, לאחר שהוא לא נכלל בסגל למשחק הגביע בשבת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רנדל קולו מואני שחקן נבחרת צרפת חוגג שער. רויטרס
מבוקש ביונייטד ובבאיירן. קולו מואני/רויטרס

* ב"גול" מדווחים כי אלכס מורנו צפוי להשלים את המעבר מבטיס לאסטון וילה בימים הקרובים. המגן השמאלי הספרדי יחתום תמורת 10.5 מיליון יורו, זאת לאחר שמעבר שלו לנוטינגהאם פורסט נפל בקיץ האחרון.

* כתב "telefoot" הצרפתי, סאבר דפארז', טוען כי לידס הצטרפה למרוץ אחר עזדין אונאחי. שחקנה המרוקאי של אנז'ה מבוקש גם בנאפולי, ברצלונה, אלמריה ומארסיי.

* עוד מדפארז': באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בחלוץ הצרפתי של פרנקפורט, רנדל קולו מואני, שמעדיף לסיים את העונה אצל מחזיקת הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully