וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלה ראשונה? "ג'ורג'ינה רודריגס התחילה לקלוט שנחתה במדינה ערבית"

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 0:24

בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו שוב עלתה לכותרות, הפעם בזכות בגד מסורתי שהפך ללהיט בסעודיה אבל הרגיז את האוהדים: "מתחנפת למוסלמים בשביל כסף". וגם: התשובה שלה לשמועות המרושעות

חתימת כריסטיאנו רונאלדו בשורות אל נאסר מערב הסעודית/רויטרס

מי שרוצה להבין למה ערב הסעודית השקיעה 400 מיליון דולר בהחתמת כריסטיאנו רונאלדו, קולט בימים האחרונים את מהות המהלך ואת העוצמה של המותג, מאחר שהכדורגלן הפורטוגלי ובת זוגו וג'ורג'ינה רודריגס לא יורדים מהכותרות. ערב הסעודית, שהליגה שלה היא כמובן חסר חשיבות או יוקרה עבור חובבי הכדורגל בעולם, מוזכרת שוב ושוב בכלי התקשורת בכל רחבי העולם, בזכות הכדורגלן עם הכי הרבה עוקבים ברשתות החברתיות, שכל פיסת מידע עליו הופכת לכותרת רעשנית.

לא יורשו לגור ביחד? החוק הסעודי שאיים על רונאלדו וג'ורג'ינה
גם אחרי חוזה העתק, הכדורגלן העשיר בעולם שווה פי 15 (!) מרונאלדו
תשכחי ממחשופים: ג'ורג'ינה בהלם ממה שמצפה לה בערב הסעודית
המיליארדר העצוב: על האכזריות כלפי רונאלדו והמעבר לסעודיה
איפה הוא ואיפה מסי: ברשת מלגלגים על רונאלדו לאחר החתימה

ג'ורג'ינה רודריגס עם משפחתה בהצגתו של כריסטיאנו בערב הסעודית בקבוצה אל נאסר. FAYEZ NURELDINE, GettyImages
כל פריט לבוש שלה נראה על ידי כל העולם. ג'ורג'ינה/GettyImages, FAYEZ NURELDINE
ג'ורג'ינה רודריגס לצד כריסטיאנו רונאלדו בהצגתו בערב הסעודית בקבוצה אל נאסר. FAYEZ NURELDINE, GettyImages
הוא במכנסיים קצרים, היא עטופה מכף רגל ועד ראש. ברגיל/GettyImages, FAYEZ NURELDINE

מאז שרונאלדו חתם באל נאסר הסעודית עולם הספורט מנתח כל מהלך בחייו האישיים של הכוכב הבינלאומי, במיוחד על רקע המעבר שלו ושל משפחתו למדינה עם חוקי איסלאם נוקשים. אתמול פורסם בספרד החוק הסעודי שהטריד את רונאלדו ובת זוגו, שלא מאפשר לזוגות לא נשואים לגור באותו בית, אבל מסעודיה הובהר שלא תהיה בעיה כזאת והשחקן ובת זוגו יוכלו להתגורר באותו בית מאחר שיזכו להחרגה רשמית.

עם זאת, אין ספק שעדיין מדובר בשינוי עבור ג'ורג'ינה, דוגמנית מצליחה, שבמהלך הקריירה שלה הצטלמה לא מעט בלבוש חושפני, במיוחד בסטנדרטים השמרניים של האיסלאם, שאוסר על נשים להיחשף - שלא לדבר על ברכיים, זרועות וכמובן ביקיני.

ג'ורג'ינה רודריגס לצד כריסטיאנו רונאלדו בהצגתו בערב הסעודית בקבוצה אל נאסר. FAYEZ NURELDINE, GettyImages
טוניקה שעולה 440 יורו. ג'ורג'ינה/GettyImages, FAYEZ NURELDINE

לשמחתם של השניים הם יתגוררו עם משפחתם באזור מערבי בעיר ריאד, שבו נמצאים לא מעט אנשי עסקים מהמערב ושם הם נהנים מחופש יחסי ולא נתונים לחוקי האיסלאם. עם זאת, בעולם הערבי נהנו מאוד לראות את הלבוש של ג'ורג'ינה להצגה של רונאלדו. בזמן שהשחקן לבש בגדי ספורט קצרים - ג'ורג'ינה הגיעה עם מכנסיים ארוכים וחולצת גולף שחורה.

בנוסף, ג'ורג'ינה לבשה טוניקה ארוכה, שעטפה אותה מהכתפיים ועד לקרסוליים. הדוגמנית עשתה זאת "לאות כבוד" למסורת המקומית, ועל הדרך גם הפכה את פריט הלבוש ללהיט: הטוניקה היוקרתית של המותג Dollab עולה 440 יורו, וכבר הפכה לסחורה מבוקשת בסעודיה ביממה האחרונה.

כאמור, בזמן שבעולם הערבי העריכו את הלבוש של ג'ורג'ינה, רבים ברשתות החברתיות ביקרו אותה. חלק מהמגיבים כתבו "עוד לא נחתה, וכבר הבינה מה עליה לעשות במדינה ערבית" או "ג'ורג'ינה מתחנפת וכמו בעלה מוכרת את עצמה בשביל כסף", בזמן שרבים החמיאו.

על רקע השמועות: ג'ורג'ינה רודריגס העלתה לאינסטגרם תמונה שלה עם כריסטיאנו רונאלדו בתחילת דרכם. האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס, צילום מסך
הפוסט כתשובה לשמועות? ג'ורג'ינה ורונאלדו בתחילת דרכם/צילום מסך, האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס

במקביל, אגב, באחד מאתרי הרכילות פורסם שג'ורג'ינה ורונאלדו במשבר זוגי על רקע המעבר. במקרה, או שלא במקרה, היא העלתה לרשת תמונה של השניים מתחילת דרכם כזוג, וכתבה "אהבה של החיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully