וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של די מריה לראמי: "הוא יודע לכבוש בגמר, ואיך להתייחס לאישה"

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 7:37

העימות המתוקשר בין צרפת לארגנטינה נמשך: אשתו של די מריה הגיבה לטענות ה"בכיין" עם עקיצה ותזכורת לפרשת פמלה אנדרסון

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

המתיחות הגדולה בין צרפת לארגנטינה נמשכת, ימים ארוכים אחרי גמר המונדיאל. שבוע אחרי שארגנטינה הניפה את הגביע בקטאר אחרי ניצחון מתוק על הצרפתים בגמר בלתי נשכח, העימותים ברשת נמשכים, ובימים האחרונים הלכלוכים ביו בין אנחל די מריה, שכבש שער בגמר, לבין עדיל ראמי, שלא אהב את ההתנהגות של שוער ארגנטינה אמיליאנו מרטינס.

"מעורר רחמים": שרת הספורט של צרפת תתלונן נגד אוהדי ארגנטינה
הצד ה"מכוער" של חגיגות ארגנטינה: מאחורי הקללות, ההתגרות והתנועה המגונה
כל סוף הוא הטרלה חדשה: אמיליאנו מרטינס לא עשה שום דבר חריג

אמיליאנו מרטינס שוער נבחרת ארגנטינה עם הבובה של קיליאן אמבפה. מתוך טוויטר, צילום מסך
ספג הרבה ביקורת על המחווה. מרטינס לועג על אמבפה/צילום מסך, מתוך טוויטר
אמיליאנו מרטינס עם גביע השוער המצטיין, מונדיאל 2022. רויטרס
חוסר קלאס? מרטינס עונה לצרפתים/רויטרס

כזכור, מרטינס עורר סערה עם ההתנהגות שלו אחרי הניצחון. זה התחיל כשקיבל את פרס השוער המצטיין, ושם אותו על מבושיו, בהתרסה לקהל הצרפתי שקילל אותו, כדבריו. לאחר מכן בחגיגות של הארגנטינאים נראה אוחז בבובה עם פרצוף של קיליאן אמבפה, הכוכב הצרפתי שכבש לרשתו בגמר שלושער. ראמי הצרפתי, שראה את ההתנהגות של השוער, אמר עליו ש"הוא הבן ז**ה הכי גדול בכדורגל!". באינסטגרם הוא גם הוסיף ש"הוא האיש הכי שנוא שיש בכדורגל".

אנחל די מריה לא אהב את העקיצות של ראמי, וכתב: "דיבו (מרטינס)הוא השוער הכי טוב בעולם. לך תבכה במקום אחר". ראמי ענה לדי מריה, וצייץ: "אתה יכול ללמד אותי?" - בעודו מראה ארבע תמונות של די מריה בוכה, עם הכיתובים: "כשאתה מפסיד", כשאתה מנצח", כשאתה עוזב קבוצה", כשאתה רואה את הציוץ הזה".

אשתו של די מריה, חורחלינה קרדוסו, ענתה לראמי בפוסט משלה, וכתבה: "אנחל יכול ללמד אותך איך לבכות, איך להתנהג עם אישה ואיך לכבוש שערים בגמר! שנה טובה גאון". די מריה, כידוע, כבש בארבעה גמרים שונים עבור ארגנטינה. ראמי, מנגד, כיכב במדורי הרכילות בגלל התנהגות שנויה במחלוקת, כאשר בת זוגו לשעבר פמלה אנדרסון סיפרה עליו: "עדיל ניהל חיים כפולים, הוא ממש מפלצת. הוא הוליך אותי שולל, והפך את חיי לשקר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully