וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פמלה אנדרסון: "עדיל ראמי ניהל חיים כפולים, הוא ממש מפלצת"

הדוגמנית המפורסמת תקפה באינסטגרם את בלם מארסיי שהיה בן זוגה בשנתיים האחרונות: "הוא הוליך אותי שולל, הפך את חיי לשקר גדול"

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

עדיל ראמי בלמה של מארסיי התפרסם בשנתיים האחרונות פחות בגלל הביצועים שלו על כר הדשא ויותר בזכות הזוגיות המתוקשרת שלו עם פמלה אנדרסון, השחקנית/דוגמנית הידועה שפרצה למסכי הטלוויזיה שלנו בעיקר בסדרה משמר המפרץ.

היום (שלישי) אנדרסון בת ה-51 פרסמה פוסט חריף באינסטגרם שבו היא תקפה את בן זוגה בשנתיים האחרונות שלטענתה ניהל חיים כפולים ובגד בה. "בשנתיים האחרונות החיים שלי היו שקר אחד גדול", כתבה פמלה, "הוא הוליך אותי שולל וגרם לי להאמין שהיתה בינינו אהבה גדולה. זה הרס אותי לגלות בימים האחרונים שהוא מנהל חיים כפולים. הוא התבדח על שחקנים אחרים שבגדו והחזיקו בחורות בדירות קרובות כדי לשלוט על הנשים שלהן. הוא קרא לאנשים האלו מפלצות. הוא שיקר לכולם. איך זה אפשרי לשלוט על ליבן של שתי נשים והנשמה שלהם ככה? אני בטוחה שהיו לו עוד נשים. הוא המפלצת. איך אני יכולה לעזור לכל כך הרבה אנשים ולא להיות חכמה מספיק כדי לעזור לעצמי?".

"זה הסיוט הכי גרוע שלי. לא הייתי בחורה קנאית לפני שפגשתי אותו. אני שמחה עכשיו לדעת את האמת, אבל זה כואב לי מאוד. אני שמחה שדיברתי עם האקסית שלו, הוא שיקר גם לה. היא גם בהלם ומאוד עצובה".

פמלה אנדרסון עם עדיל ראמי. AP
סוף עגום למערכת היחסים ביניהם. פמלה ועדיל ראמי (צילום: AP)/AP

עדיל ראמי, 33, השתייך לסגל נבחרת צרפת שזכתה במונדיאל לפני שנה אבל לא ממש שיחק. הוא גדל בליל וב-2011 נמכר לוולנסיה, בשורותיה שיחק שלוש עונות. הוא שיחק שנתיים גם במילאן, ממנה הצטרף לסביליה ובשתי העונות האחרונות הוא שחקן הרכב במארסיי, כאשר פמלה אנדרסון נהגה להגיע לחלק ממשחקי הבית של הקבוצה. מעניין יהיה לראות אם ראמי יגיב להאשמות האלו, אבל מה שבטוח זה שמערכת היחסים המתוקשרת בין השניים הסתיימה והפיצוץ הזה יספק הרבה כותרות בצרפת בימים הקרובים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הפוסט המדהים של פמלה אנדרסון

  • עוד באותו נושא:
  • עדיל ראמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully